Video : Harry Potter And The Deathly Hollow Behind The Scene

  • Salam. peminat Harry Potter mesti tertunggu-tunggu siri terakhir Harry Potter ni. Aku pernah jugak la tengok filem Harry Potter, tapi tak pernah tengok di pawagam. Aku tengok di rumah member aku yang kebetulan ada semua siri Harry Potter, jadi aku layankan ajelah. Gambar jelas giler kot. hahaa. Pernah jugak tengok harry potter masa ditayangkan dalam TV, ada subtitle bahasa melayu. memang senang giler nak paham. hehe.
sumber : stuff.co




  • Kat atas ni merupakan video terbaru mengenai filem terakhir harry potter yang bakal ditayangkan tahun nie, kalau tak silap aku. Jadi, rasanya akan ada la pertarungan sengit antara Voldemort dengan haryy potter. Video yang ditunjuk ni merupakan belakang tabir mengenai filem ini. Layan ajelah. hihi. 

  • dah 10 tahun filem ni ditayangkan, dan belum lagi ada penamat. jadi siri terakhir ni memang ditunggu ramai peminat siri harry potter dan diharap tak mengecewakan. Harry potter bermula dengan siri pertama iaitu Harry Potter and the sorcerer's Stone, yang bagi aku yang terbest disebabkan ini siri pertama, jadi takde kesinambungan dari mana-mana filem sebelumnya. takde nak pening-pening, yang ni sape? yang nie sape? hehe.




        p/s : belum tengok lagi yang first part siri deathly hollow ni. mana mahu cari yang gambar jelas punya? 

Ulasan

cikceriacorner berkata…
comel katun ni..heheh

harry potter pon kalah..heheh