Konsert Maroon 5 In Kuala Lumpur - 29 April

  • for info about the concert : click here
  • salam. siapa yang tak kenal dengan group maroon 5 nie? group ni femes masa aku form 5 dan masa matrix. dua lagu mantap yang naikkan nama diorang she will be loved dengan this love. lagu 'this love' sangat femes masa tu tapi aku tak minat mana sebab lagu satu dah menarik minat aku. haha. lagu she will be loved sangat-sangat best!

sumber : joystiq

  • masa belajar di universiti pun nama group ni terus femes selepas diorang keluarkan album baru. lagu-lagu best antaranya makes me wonder, won't go home without you dan wake up call. tapi aku still layan lagu she will be loved. haha. super setia kot! wakaka.
  • jadi diceritakan pada penghujung bulan 4 ni iaitu 29 April, kumpulan maroon 5 nie akan membuat tour ke Malaysia untuk promote album baru diorang yang dikeluarkan tahun lepas. sesiapa yang berminat dengan group maroon 5 ni, bolehlah pergi ke konsert tersebut. 
dibawa khas oleh MAXIS.
sumber : maxis
  • ok. jom layan lagu she will be loved dulu. 







lirik lagu ni


Beauty queen of only eighteen
she, had some trouble with herself
He was always there to help her
she, always belonged to someone else
I drove for miles and miles,
and wound up at your door
I’ve had you so many times but,
somehow I want more
[Chorus:]
I don’t mind spending everyday,
out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved
Tap on my window, knock on my door
I, want to make you feel beautiful
I know I tend to get so insecure
It doesn’t matter, anymore
It’s not always rainbows and butterflies
It’s compromise that moves, us along, yeah
My heart is full and my door’s always open
You can come anytime you want
[Chorus]
I know where you hide
Alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye, means nothing at all
Comes back and begs me to
Catch her every time she falls
Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I don’t mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain, ohh….
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved
So hard to say good bye…









          p/s : gua update blog awal pagi lagi..hehe. macam biasa, tidur lewat tapi terbangun awal. huhu.

Ulasan

Ayesha Hadijah berkata…
suka lagu ni...tapi guwa paling suka 'this love' :)
cikceriacorner berkata…
xpenah tgk konsert omputih..

tp lagu maroon 5 ni memang best
oh maroon 5 ku...

gila memori bila dengaq 2 lagu neh!
Azuan berkata…
@chinta i-sha

lagu tu mmg pemes gila la time tu..hihii
farhana berkata…
But encik.. Shah Rukh Khan in Melaka.. Ekeke.. :p