Ucapan Tahun Baru Blogger di Facebook!!

    Salam.

  • Macam semua sedia maklum, hari ini merupakan 1 Januari 2011. tahun baru, azam baru, semangat baru, semua nak baru kalau boleh. Blogger pun ramai buat kesimpulan pasal blog masing-masing. Bagus! dah makin ramai orang berblog sekarang, tengok saja nuffnang dengan gengblogger. Berpuluh ribu blogger dah daftar.
  • Jadi bersempena dengan tahun baru ni, aku nak tunjuk sikit apa yang blogger lain wish dengan wall facebook diorang. Tak banyak mana pun blogger yang aku ada akaun facebook diorang, yang aku tahu blogger aku printscreen ajelah. tengok aje.



- Blogger Eazy Izuddin


- Blogger Ini Belog Zayani -


- Blogger Widdame -


- Blogger Ery Farieha -


- Blogger Cahaya Riang Gembira


- Blogger Sukasukifafazlife -
- Blogger Zack -
  • Aku pun nak buat ucapan jugak la. Selamat tahun baru semua! kita buang yang keruh, kita ambil yang jernih. baru teguh peribadi. jadilah insan yang bertambah kualiti dan iman dalam hidup menempuhi hari-hari mendatang. Embrace your life to the fullest !!

       p/s : add aku kat facebook. link ada kat sidebar. hehee. bagitau la korang ni blogger.
       p/s : dah tua setahun..huhuu

Ulasan

NFA berkata…
wahhh.
ade sy disitu.
eppy new year toooo !
(:
zuanxi berkata…
hari-hari hepi..hepi new year!!
mknace unlimited berkata…
:) :) :)
terbaeekkk!!!!
Aina berkata…
happy new year tooo ! walaupun lagi 5 minit nak masuk 2 jan dah :DD
CiPoT CeDoT berkata…
kenapa tak printscreen aku punya wish kat fb..nih yg touching nih..akhaz...
Seri berkata…
Selamat tahun baru awak! :D
zaidi berkata…
happy new year azuan
follow la blog aku ye