Konsert Maher Zain Di Malaysia : Februari 2011

  • Salam dan selamat tengahari. Dah tiga hari tak meng'update'kan blog. hehee. malas sangat-sangat, lagipun tengok unik visitor hari-hari dapat maintain. jadi tak kisah sangat. ramai lagi yang cari link mediafire untuk lagu-lagu final ajl baru-baru nie rupenya. huhu.

- Maher Zain -


  • Siapa lagi yang tak kenal Maher Zain? Kalau ada yang tak kenal, sila hantuk kepala kat dinding 15 kali. hakhak! Maher Zain memang dah terkenal dengan lagu-lagu yang femes macam 'Open Your Eyes', 'Insyallah' dan 'Baraka Allah Lakuma'. Boleh kata lagu-lagu dia semua best-best. tapi yang paling penting, mesej dalam setiap lagu dia memang berguna dan sampai kepada pendengar. 
  • Disebabkan ke'best'an beliau, maher zain lagi sekali dijemput untuk membuat konsert di Malaysia. Tahun 2010 lepas dah datang sekali. Tahun nie pada 25 dan 26 Februari 2011, maher zain akan membuat persembahan di stadium Melawati, Shah Alam. Nak tahu info lanjut pasal konsert nie, bolehlah ke facebook maher zain. banyak info-info pasal konsert nie kat situ. 

- Maher Zain Konsert tahun lepas di malaysia -

  • Maher zain jugak bakal menyanyikan lagu Insyallah dalam bahasa melayu, dan dah siap pun lagu tue. 

“Pada konsert solo saya nanti, saya akan menyampaikan lagu Insha Allah di dalam bahasa Melayu. Ia khas bagi menghargai peminat Malaysia yang selama ini banyak memberikan sokongan kepada saya,“ tuturnya yang juga pernah menyampaikan lagu ini di dalam empat bahasa lain iaitu Inggeris, Perancis, Arab dan Turki. ~ kosmo
         
          
          p/s : gambar amik dari facebook maher zain. huhu.

Ulasan

Nazz@Purple berkata…
rasa nak pergi la..
Tanpa Nama berkata…
maher zain.best!
tapi takleh nak gi..
sibuk sangat...
padahal dekat je..
Redbloodsnow berkata…
ai loveee maherrrr.
sygnyerr zie dok seberang laut china selatan


sobsobsob...nk giii arrr
rockinsudu berkata…
wah best. tp tiket mesti mahal. cam xmampu je
Azuan berkata…
@rockinsudu

mahal kot..yg plg murah 53..huhu
yalla berkata…
datang lagi ..