Cara Nak Delete Semua Tweet Dalam Akaun Twitter

  • Salam. siapa ada akaun twitter dan rasa nak buang semua yang dah korang tweetkan? memang buang masa lah kan nak delete satu-satu dekat akaun twitter korang. jadi terdapat dua aplikasi yang dapat korang gunakan untuk buang tweet korang. ada satu yang buang semua sekali tweet korang, dan ada satu lagi yang korang boleh pilih tweet mana yang korang nak buang. pilihan kat tangan korang sendiri.
- burung hijau bakal ganti burung biru. hehe -
  • Twitlan - ini merupakan aplikasi yang benarkan korang pilih tweet mana yang korang nak buang. tapi sangat lembap masa loadingnya sehingga korang naik menyampah dan terus tekan butang pangkah. itu aku yang buatla, tapi cubalah korang cuba, try dan test. kot-kot jadi. mana lah tahu kan. tutorial cara nak buang pun ada disediakan, rajin-rajinkanlah diri untuk explore dan tengok cara-cara untuk delete tweet korang tu yea.
  • TwitWipe - yang nie sekali, tekan semua hilang. hehe. takdenya, amik masa jugak dan korang boleh stopkan masa tengah delete tweet korang tue, mana tahu korang tiba-tiba rasa bersalah terhadap akaun twitter korang tu. cara nak guna pun senang aje dan ada diajar di aplikasi tue. pergilah jenguk-jenguk dulu, amik nafas dan buat keputusan mukatamad. wakaka.



          p/s : jangan lupa add aku dekat twitter yea. huhu.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
macam mana nak delete? tak faham
Azuan berkata…
cik adibah mazlan : klik aje link di atas akan sampai ke site yang ada cara untuk delete tweet2 kamu yea...
Tanpa Nama berkata…
tapi...nak click yang mane? nak sign in dekat mane? tutorial please.
Unknown berkata…
THANKS...DAH BERJAYA DH PADAMKAN BEBERAPE TWEET.. :)GUNA TWITLAN SENANG