Army Men - Real Time Strategy ( Mediafire )

     Salam.


  • Satu games yang aku main bagi meghabiskan masa di hujung minggu. hehe. Padahal main sekali, dah tak main dah, bukan sebab tak best tapi games ni makan masa banyak sangat. Nak menang satu stage pun lama. * tu pun kalau ada stage la. Games yang menggunakan askar plastik sebagai watak-watak utama. Hero pegang watak sarjan untuk bagi arahan kat anak-anak buah. 




  • Nie gambar askar plastik, kalau masa kecik-kecik dulu. Beli banyak-banyak pastu bahagi dua. susun smart-smart dan tembak pakai penutup botol. Pihak mana yang habis askar dulu kalah. hehe. Zaman budak-budak memang kreatif buat game. sekarang, taip je kat internet, semua ada. hohoo.




  • Games bermula dengan korang buat pilihan, samaada mahu training atau terus pergi berperang. korang boleh jugak main 'LAN' dengan member. Ada bahagian option untuk ubah apa-apa yang korang rasa nak ubah, sound dan sebgainya le. Ceh! Macam korang tak biasa main games je aku terang lebih-lebih nie. woha!




  • Games bermula! Korang diberi satu markas untuk dipertahankan dari pihak musuh, selain korang kena jugak serang markas pihak musuh. korang jugak kena buat askar, kereta ambulan, kereta kebal, helikopter dan sebagainya dengan membina kilang pembuat nie kat markas korang. lebih kurang aje dengan games strategi-strategi yang lain tu. hehe.




  • Citer panjang-panjang takde guna kalau korang tak main sendiri. boleh tahan la games nie, tapi games strategi macam nie memang makan masa yang lama untuk main. Cuti-cuti nanti aku layan la games nie. hehe. Aku download dekat ganool.com. Banyak games ada kat situ. hoho. 



    

Ulasan

Aina berkata…
waaa , best best .Nak download tapi komputer nih dah berat . aduhhh .
F_H berkata…
dulu mase kicik2.. 1 karung plastik aku ade askar plastik.. skrg.. tetikus n lappy jek.. haha
Miss FarraAqua berkata…
oh... kalau aku xbleh maen game perang2 nih. buat sakit kepale. maen game mario boleh la.

huhuhuhuhu

^_^
matnormyth89 berkata…
azuan, jahat la ko...buat aku hbiskn masa..hahaha
bg link br tuk aku download..games n movie..haha :D
noor berkata…
teringat menan masa kecik2 dulu
merata bersepah org ijau tuh
Blog Eazy Izzuddin berkata…
x pernah try lagi...
jom try...
;)
SyerAgh berkata…
xpernah try.. nak cuba ah~~
Unknown berkata…
Nk beli mna eh benda tu skrg??
Unknown berkata…
Nk beli mna eh benda tu skrg??