Anime : Blassreiter ( Download )

download this anime ( mediafire )  : here

  • salam. anime berlatarbelakangkan negara jerman nie sebenarnya susah nak faham kalau tak tengok betul-betul. sebab tue masa first aku download dulu aku just tengok episod yang pertama. baru semalam aku sambung tengok sampai episod 8. sangat tak menghampakan dari aksi pertarungan. kalau korang nak cari anime action, memang sangat direkemen la citer nie.


- amalgam -


  • Anime yang dibuat pada tahun 2008 ni mengisahkan mayat manusia yang berubah jadi amalgam (macam cyborg), tetapi terdapat kes-kes di mana manusia juga mampu menjadi amalgam dengan makan sejenis ubat. XAT pula merupakan sekumpulan manusia yang berusaha untuk menghapuskan amalgam nie. Masalah mula timbul bila manusia yang berubah menjadi amalgam ni tak mampu nak kawal perasaan sehingga diorang menjadi amalgam sepenuhnya. nak tahu lanjut klik sini. 
  • Walau aksi dalam cerita nie sangat mantap, tapi aku tengok jalan cerita sangat emosional. tapi tak tahulah kalau nanti dah berubah, aku pon baru tengok awal-awal cerita, mesti nak tunjuk perkembangan setiap watak tue kan. huhu. 
- Joseph/Blue : hero anime nie -
  • watak hero dalam cerita nie cool habis. haha. tapi tak tunjuk mana pasal hero kat awal cerita nie tapi lebih ke watak sampingan. kira misteri la hero nie, tiba-tiba muncul jadi hero. mula-mula tengok, aku ingatkan yang lain hero, rupanya yang nie heronya.  
  • bagi aku, tak sia-sia tengok anime sebab jarang nak tengok anime yang gunakan konsep perlumbaan motor + cyborg. aksi lawan tak perlu nak cakap banyak. memang terbaik!



     p/s : anime yang aku rasa best aje aku masukkan dalam blog nie, kalau nak ikutkan dah berlambak yang    
     aku tengok. hakhak!

Ulasan

Mu ni kuat nengok katun laa.. :p
Azuan berkata…
@FarhanaDr

mu plok kuat tengok korea la...:p
Tanpa Nama berkata…
tak minat anime la... :(
Tanpa Nama berkata…
ktmne nk download anime ni?tolog bg link ea.trimas :)
Azuan berkata…
ada kan kat atas tu link download....
Tanpa Nama berkata…
oke dapat.sori tkperasan td.trimas a lot!