Malaysia Bakal Juara Piala Suzuki 2010

Salam.
  • Semester ni dah dua minggu berjalan, jadual takde padat mana tapi banyak kerja belum siap. Elaun pun tak masuk-masuk lagi bai. Jadi kenalah jimat, bukan lama harapnya tunda masukkan elaun gua tu. hehe. Takpe, lepas ni kurus balik la gua. Percaya ke tak semua member yang jumpa aku cakap aku dah membesar dengan sihatnya. Mana tak? Makan tidor aje kerjanya. hahaa.
  • Malaysia lawan Indonesia lagi malam nie. Dengar kata, hanya 500 orang aje penyokong Malaysia yang pergi tengok match ni. Risau kot. Nak buat macam mana, satu kelebihan Indonesia memang pada semangat penyokong mereka. Menang kalah! Adat bertanding. Tapi Malaysia memang peluang besar tue nak menang.
    sumber : affsuzuki

  • Semalam aku cuba untuk tukar layout blog ni, tapi tak menjadi. Kacau bila sekejap. Widget pun terbang kemana-mana ntah. Macam first time pulak rasanya aku buat kerja ni. hehe. Nasib baik aku ada buat back-up layout asal ni, kalau tak kacau bilau la blog nie sampai ke hari ni. Pesanan : jangan lupa untk back-up blog korang sbelum masukkan apa-apa code kat bahagian HTML tu.  

  • Masalah memang banyak dalam hidup ni, ada masalah kecik dan ada masalah yang besar. Terpulang pada kita macam mana nak handle satu-satu masalah. Nak larikan diri dari satu masalah tu pun boleh, tapi masalah lain pulak yang timbul kan. Kadang-kadang satu masalah yang kecil boleh jadi besar bila kita tangguh untuk menyetelkan masalah yang kecil tu. Kesimpulannya, selesaikan masalah korang yea. 
          
          p/s : bila baca entri lama-lama, senyum sorang-sorang macam giler meroyan..hahaaa..


Ulasan

aku perasan ade orang tu sekarang wat kesimpulan di bahagian akhir entry.. huhu..

P/S: Haah betul sangat dah tu.. Bila baca entry lama ko, memang giler meroyan.. Bnyk giler short form.. :p
Qib berkata…
huhu.
pandai ar ramalan ko ><
Qib berkata…
Cr mesia tuuuu