'GameShow' Malaysia : Spontan : Mediafire Link

Salam.

* Update Link Spontan Mediafire Musim Kedua - Dari First episode ke episod terkini : Download Sini

Aku baru habis menonton spontan yang musim kedua. Memang lawak nak mampus. Permainan paling lawak dalam spontan ialah 'PEmberita Berkepala Tiga'. Sengal tahap bengong punya berita. Hancus2!! Permainan paling kejam pulak 'Demonstrasi'. Memang dajal la sampai yang kena jadi kepala tue. Spontan memnag satu show yang sangat sangat spontan dan pemain pemain memang ada 'claz' yang tersendiri. EveryBody Spontan!!




Gambar nie musim pertama punya gambar. Arwah Din Beramboi pun ada lagi. huhu. Owh! Masa banyak kerja nie, kena tengok banyak benda-benda yang lawak, bagi hilang sedikit ketegangan di kepala hotak nie. Biar longgar sikit otot dan urat urat pada otak supaya dapat berfikir dengan rasional. Jangan nak otak ketat je!!

Kalau difikirkan, spontan nie la satu satunya gameshow yang sangat sangat aku tengok. Kira dari first season lagi sampai sekarang. Sanggup download walau internet cam hamprak. hohoo. Sangat best yea Spontan nie.

Kalau mahu download jugak. Nie aku sediakan link untuk korang download :

1. Spontan Mediafire Link : Jiwang Warez

2. Spontan Musim 2 Mediafire Link : Direct Download


p/s : baru perasan yang entri ni dah dibuat pada bulan 9 lagi....hohoo
Salam.

Ulasan

Qib berkata…
aku x minat lar.. ak pun ada dalam hD ak
nazrulART berkata…
sedih..tringat arwah.aku slalu downloads lawak2 dia..