Mini Gathering Blogger Di Sate Haji Sahmuri Kajang !!

Salam.
Bila Sebut Sate Haji Sahmuri, rasanya aku pernah buat entri pasal sate ini .
 Memang sedap makan sate sebenarnya hoho.



Siapa yang mahu pergi boleh inform kat sini


Kalu ikutkan, kat kajang memang ada dua cawangan,
satu yang kecik, satu yang besar. Rasanya mesti kat cawangan utama. 
Dua dua aku dah pernah pergi. hohoo


Aku?
Tak boleh pergi rasanya.
Tempat dah okay, tarikh pulak tak kena,
dah ada plan baik punya pada hari tue. hahaa..

p/s : dah lama tak makan sate rasanya..
salam.

Ulasan

Unknown berkata…
mel eh yg buat?
aku boleh join tp kejap je kot
sbb esok paginye ade midsem
ke x yah join?
huhuhu
Tanpa Nama berkata…
plan baeekkk punya eh? hehe..
ardinihumaira berkata…
bestnya kalau dapat pegi... :D
Azuan berkata…
eryfarieha : ye la kot mel yg buat..ko de exam arie ahad ke..hoho

red : yep! baik punya hohoo
::yNa_puRple:: berkata…
xdapt pegi..jauhhhhhhh...sape nk ambik aku boleh ar..hakha... teringin mkn satey....
nara berkata…
blk rumah r~ hoho
ery~ slamat exam!! kekeke
Qib berkata…
poskan aku satay secucuk dua.. yerr