Kempen 1 Blog 1 Bendera !!

Salam.

Baru aje menonton wayang filem Salt lakonan Angelina Jolie. Banyak aksi aksi kung fu yang selalunya kita tengok dalam citer citer orang puteh. Tapi yang bestnya bila angelina jolie asyik berubah je penampilan dalam cerita nie. Sekejap macam nie, sekejap macam tue. hihi. Best la tengok!


Sebenarnya entri kali ini mahu mempromosikan kempen SATU BLOG SATU BENDERA  yang diadakan oleh blogger ini. MahuMahu.Blogspot.Com. Sila Klik untuk kempen SATU BLOG SATU BENDERA.


Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan...

 Mudah aje, korang cuma perlu amik satu gambar bendera pada blog tersebut dan tampal dekat blog korang. Tak kisah dekat mana pun asal nampakla dalam blog korang. Kempen ini untuk tujuan menyambut kemerdekaan yang bakal tiba beberapa hari lagi dan menunjukkan tanda hormat kepada negara yang dicintai.

Malaysia baru 53 tahun merdeka tapi dah maju walau banyak jugak isu isu negatif yang tak patut. Tapi sangat bersyukur sebab banyak lagi negara lain yang hidup susah walau dah lama sangat merdeka.

Sama sama menyokong Hari Kemerdekaan Negara dengan mempacakkan bendera di blog kamu kamu sekalian. Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan. Salam.

Ulasan

piNky LuCiA berkata…
hehehe.. selamat berkempen.. lalala~