Jom Buat Duit Dengan Twitter - Daftar ChurpChurp.Com

Salam dan selamat berpuasa.

Kita selalu dengar yang orang buat duit dengan blog. Kalau dengan blog, aku tahu sudah banyak syarikat pengiklanan yang ada untuk menjana pendapatan sampingan macam nuffnnag, adverlets dan mangga ads. Tiga tiga dah try tapi cuma nuffnang aje yang berjaya setakat ini. Bab kata blogger3 otai, setia itu penting. hahaa. Nuffnang memang terbaik dan semakin murah hati dengan BE yang baik punya!

Ramai member aku yang bertanya pasal buat duit dengan nuffnang, rmai yang bersemangat tapi sekejap aje. Sebab utama, takde idea nak menulis apa di blog. Memang susah kan nak jadi blogger. Kami memang benih yang jarang ditemui. hahaha. Ayat poyo giler. hehe.


Jadi saranan aku, pakai twitter. Yang nie sennang aje, tak payah tulis panjang panjang. Cuma 140 perkataaan sahaja. Tak susah tapi masih memerlukan komitmen untuk berjaya dapatkan 'side income'. Kan betul cakap orang orang, yang nak buat duit itu susah. Tapi lagi susah bila asyik susahkan diri yang sedia susah tue. hoho.

LAngkah Buat Duit Dengan Twitter :
1. Daftar Dengan Twitter Bagi yang belum ada akaun. Jangan lupa add aku.
2. Daftar Pulak dengan ChurpChurp.Com
3. Ingat di ChurpChurp.Com, Korang masuk ke bahagian Scheduled Tweet di mana korang boleh tengok apa yang korang perlu buat untuk menjana duit. 

Mudah aje kan. Selain itu, rajen rajen la update twitter dan cari followers yang ramai untuk tweeter korang. Salam.

Ulasan

Qib berkata…
ak punye twitter folooweq, 12 orang jer.. wuwuwuw