Reply To Comment : Aku dah Boleh Membalas Komen Dengan Lebih Mudah!!

Salam.

Blogger selalunya mengharapkan komen dari orang lain tapi tak pernah nak jawab komen tersebut. Akulah salah seorang blogger yang buat kegiatan agak tak bermoral tue.hihi. Bukan sebab apa, cuma blogger.com punya komen form simple sangat. Aku dah la tak pandai nak coding coding ni tapi aku cuba belajar sedikit demi sedikit. hoho.



Pagi tadi godek sana godek sini, terjumpa satu tutorial baik punya pasal pasang fungsi terbaru untuk reply komen. Mungkin lepas nie aku luangkan sedikit masa untuk reply komen komen kalian. Moga moga la yea. hihi.

Fungsi reply komen nie lebih kurang macam twitter sebab ada letak @ kat depan nama orang yang kita nak replykan komennya. Senang senang korang tengok aje kat bahagian komen blog nie.

Kalau terasa nak pasang jugak, sila ikut tutorial kat bawah nie. hehe.

Tutorial Pasang Fungsi Reply Komen Terbaru. ( klik link ni ye!)


p/s : Mata sangat sangat mengantuk. Tak tidur semalaman duk godek blog nie haha.

salam.

Ulasan

farhanaDr berkata…
Aku? Tak bermoral gak? :(
intan berkata…
wah..bagus bagus...
senang la gini eh..
thx for sharing ^_^