Game Booster : Software Merancakkan Permainan Di PC






Salam.

Sudah lama tak menulis mengenai teknologi atau software software yang aku gunakan. Malam ini aku nak berkongsi software yang aku guna baru sahaja kira kira dalam sebulan. Memang aku berpuas hati dengan penggunaan software nie.

Bagi yang suka main game macam aku lagi lagi dengan performance laptop yang rendah. Aku pakai laptop RAM satu gig saje. Bila la nak tambah RAM nie huhuu. Tapi dengan Game Booster nie game yang aku main selalu lambat jadi lebih cepat. Laptop pun dah jarang sangat 'hang' sekarang nie. Kalau tak mahunya hari hari duduk tekan 'Ctrl' 'Alt' dan 'Del'...ekeke..



Kelebihan software game booster nie :

1) Senang nak guna sebab cuma terdapat satu klik sahaja iaitu 'switch to gaming mode' atau 'back to normal man'

2) Melajukan permainan di PC dengan menutup semua aplikasi yang tidak digunakan.

3) Percuma dan Mudah Digunakan : Software game booster ini adalah percuma dan diharapkan berkekalan.

Ulasan

tuan director berkata…
dah lama x men game
berkesan x untuk online game pasal aq dah x layan game pc skg ni..layan online je..
baincardin berkata…
Salam. Jom kita menghayatinya bersama! ^_^
tuanpunyablog berkata…
@PSE : yang online tak kot...sebab yang software nie tutup semua application dalam pc aje huhuu..
Amir Syahir berkata…
layan pes sodap nee..ahaha
tuanpunyablog berkata…
@hiro : memang sodap pun ekeke...
Unknown berkata…
salam azuan~

huhuhu.. amat menarik... mau donload kejap laie.. sbb sy pun kaki games gak... :)

thanx ya... :)
Tanpa Nama berkata…
nanti kite cube!