Farisya Fatin : Pelakon Cilik Drama Laila Asyikin : Comelkan Saya??





Salam.

Laila Asyikin yang minggu lepas punya baru sempat nak tengok, padahal malas aje nak download hehe. Tapi berjaya juga aku habiskan sebelum tunggu episod minggu ini. Macam apa daa..Oh! Masa tengok drama nie terpersona pulak dengan seorang budak kecik yang sangat la comel. hihi. Anak kepada si Laila.


Hai...Nama Saya Farisya Fatin. Saya baru sahaja habis shooting episod akhir drama Laila Asyikin. Saya pegang watak budak kecik la. Sebab saya kecik lagi.
Dalam filem santau pun saya jadi budak kecik jugak.
Best! Sebab saya dapat pegang teddy bear..
comelkan saya??




Nie yang jadi nenek saya dalam drama Laila Asyikin. Sedap
kek coklat yang saya tengah makan nie. Tak rugi saya
berlakon. dapat makan free.hihi.
Comelkan saya??



Seronok dapat berlakon dalam drama Laila Asyikin nie..tapi papa je tak best.
sebab papa kahwin lain. Jahat kan papa saya. Nasib baik dalam lakonan aje.
jadi saya tak kisah la. Asalkan duit masuk..hehe
comelkan saya??

..........................................................


p/s : tengok laila asyikin (drama melayu ) lagi best dari tengok personal taste (drama korea)..haha

salam.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
aik lain mcm je ini urg..!
Saye suke papa dia.. :p

P/S: Ape aje p/s kamu tu.. Sama-sama best okey..
srijuju95 berkata…
mia sara lagi comel kot :)

hehe ..