Template Blogspot~ Bersakit-Sakit Dahulu, Bersenang Lenang Kemudian!!

ibarat kod html yang memeningkan huhuuu~
Salam.

Aku dah tukar template baru. Saje mahu tukar angin. Template sebelum nie agak lama aku pakai. Mahu 4/5 bulan jugak aku pakai. Selalunya sebulan sekali aku tukar template.

Kali nie agak susah nak tukar template nie sebab dah lama tak main coding-coding nie. Terutama bab nuffnang. Susah nak cari mana nak letak code yang dibagi. Kadang-kadang jauh lari benar dengan tutorial yang diberi. Terpaksa cuba dan test sendiri!!

Walaupun susah nak tukar tapi tak sampai sejam pun sebab yang susahnya time nak masukkan code nuffnang itu aje. Ingat balik masa first tukar template dari yang blogger punya dengan yang aku download dari internet, amat-amat susah masa tue. Dengan takde orang nak minta tolong, akhirnya tunggang langgan aku punya blog. Tapi terus mencuba sampai akhirnya aku dah mula faham sedikit sahaja pasal HTML nie. Pening woo bila tengok bahasa komputer ( HTML ). Mau pitam aku!!

Bab kata-kata pepatah bersakit-sakit dahulu bersenang-senang kemudian~

Owh kalau korang nak cari template baru, boleh cuba laman web ini :

  1. btemplate
  2. www.wp2b.com
  3. pyzam.com
  4. free blogger layout

Salam.

Ulasan

Wah.. Laju sket template ni.. Heehee.. Cantek!!
Kembalikan shoutbox kamiii.. Hahaha..
Azuan berkata…
makin laju yea huhuu~
neo.. berkata…
nice minimalise template.
Tanpa Nama berkata…
hoho...tringin jugak nk tukar tmplate...:D berkurun dh asik tmplate sama jee...huhu
Deen berkata…
kat blog aku pun ada senarai website utk cari template..datang lah kalau rajin..hehe
azuan berkata…
neo : tq
red : silakan tukor huhuu
aizudin : wokeyh!!
Unknown berkata…
salam zuan~

wah lebih kemas... :)
pudding pie berkata…
aku lambat sket bab tukar2 templat blog ni.
aritu ingat nak tukar templat wordpress, tapi tak berjaya plak
tros malas..hahaha