Manusia Merancang Tuhan Menentukan~

Salam.


Sepatutnya aku ada duit yang sama banyak dengan Bill Gates,
Yang mana aku mampu membantu manusia lain....

Aku sepatutnya ada sebuah rumah agam yang
besar bagi tempat tinggal keluarga dan saudara
mara aku...


Sepatutnya aku menjadi seorang saintis yang berjaya
mencipta banyak formula forlmula dan rekabentuk
terbaru seterusnya menjadi rakyat Malaysia pertama
memenangi anugerah nobel...


Sepatutnya aku mempunyai sebuah kereta yang besar dan mahal
untuk aku bersiar siar di taman bunga bersama dengan
kawan kawan aku.


Sepatutnya aku mempunyai kuasa yang hebat dan menjadi
ketua superhero dunia bagi mengalahkan kejahatan
di dunia ini..




Aku sepatutnya pakai helmet dengan betul pada hari
tersebut...Takdelah aku koma sampai
sekarang..
p/s : Jangan lupa orang tersayang ekeke~
p/s : aku kat atas bukannya aku..
Salam.

Ulasan

Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe... btl3... kita nie selalu aje ckp "kalau aku" tapi kita xpenah nak lakukan apa yg kalu itu.. :)
pudding pie berkata…
angan-angan bagusnye jaadi kenyataan
~fisha~ berkata…
hahaha! best! best kan kalau~ but itu cuma kalau!

kalau la lembu boleh terbang~haha

sama kes dengan penggunaa 'dulu'
~
dulu nenek aku pun dara'

(seloroh).
invite u to visit mine~
Sufi Asri berkata…
kalau aku boleh masuk dalam gmbar, aku angkat motor tue bawak balik umah.. haha...
kita merancang dan
sepatutnya mengusahakan yang terbaik..
:D
Baiklah.. Aku akan ingat orang yang tersayang.. ;)
Blog Eazy Izzuddin berkata…
yup..
kita merancang
tuhan menentukan
Tanpa Nama berkata…
salam azuan!

hrp ko dh ok!

uiks pndi ko bikin entry ..
thumb up !

idea dlm entry in mmg best n bgus !
hasni berkata…
ingtakan apa td
tp nice entry
kreatif:-)
~fisha~ berkata…
bace buat kali kedua~ hehe.. bile nak update ni..hehe..
Syazana berkata…
"Diwajibkan ke atasmu berperang, sedangkan peperangan itu ialah perkara yang kamu benci.
Boleh jadi kamu benci kepada sesuatu hal, ianya membawa kebaikan kepada kamu,
dan boleh jadi kamu suka sesuatu pada hal ianya membawa bencana kepada kamu,
dan ingatlah Allah jua Yang Mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahuinya"
.
(al-Baqarah:216)
Nazz@Purple berkata…
ko leh wat iklan keselamatan jln raye kat tv nie..
Unknown berkata…
alam budiman..hehehe