Lawak Orang Berlagak!!

Salam.

Kejadian berlaku di sebuah warung yang terletak di sebuah kampung. Kejadian ini pula melibatkan 2 orang pemuda, Pak Hasni dan Tokey kedai Makan. PAk Hasni datang ke warung dan memesan 1 gelas teh o dan duduk bersama dengan dua orang pemuda.


Pak Hasni : Uih! Kamu berdua nie, muda muda dah makan di warung. Kalau aku zaman memuda dulu mana layan warung warung nie.

pemuda : Habis tue, Pak Hasni layan kat mana selalu.

Pak HAsni : Aku selalu pergi restoren yang mewah. Kalau tak pun aku makan je dekat hotel 3 atau 4 bintang. Maklum dulu aku nie kerja besar, tak macam budak budak muda sekarang. Banyak Pemalas!!

pemuda : Habis tue yang pak hasni makan kat sini sekarang kenapa pulak?

Pak Hasni : Hish ko nie!! Aku nie dah tua, harapkan duit pencen aku aje..mane la aku nak mampu lagi.

Sementara itu..Tokey kedai datang membawa air yang di'order' oleh Pak Hasni tadi sambil berkata,

Tokey : Tak payah la ko nak kelentong budak budak tue..ko dari kecik ke tua bangka nie, warung aku nie la tempat ko makan minum..nie hutang 20 tahun lepas..bila ko nak bayonya..

PAk Hasni : Ish!! Ko nie..aku baru je nak eksyen sikit depan budak3 nie..

pemuda : Ciskek betul la Pak Hasni nie!!!




p/s : berlagak tak bawa kemana...bersykur noa...
salam.

Ulasan

Qib berkata…
tipu doseee tau
Anisa berkata…
heee.
tu la
tak baik berlagak2
heee
piNky LuCiA berkata…
adeh.. tua3 berlagak.. patutnya tawaduk laa.. huhu
zhrhtoodem berkata…
wahhh.kunun nak kerek aaa tuhhh pak hasni oiii.
Ibu Ammar berkata…
alahaiiii.

eksyen lebey kan. hakhak
Tanpa Nama berkata…
kan dh kantoi kat situ jugak..hehe
Kancilbiru berkata…
hahhaha...kan dah terkantoi...
myQza berkata…
he he he
kantoi!
aku pun makan gerai jek.
x pernah makan hotel tanpa sebab
ekekekeke
Unknown berkata…
ceh, bajet bagus sngt.. tgk2 hutang 20 taun lps pun xbayo lagi... ape kesssss...
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe... mkn kat warung lebih best dr mkn kat hotel. dah ar mahal, makanan pun kekdg xbest... :)
Unknown berkata…
ape pakcik tu?
huhuhuh
masalah betol~
Unknown berkata…
ahahha.
nemang betol ckp orng, x baik belagak! :)
aduyai..pak Hasni ni....
kuat betul dia berkompang ...huhu
Seri berkata…
ukur baju dibadan sendiri ler
Fizfai berkata…
teruk bebeno pakcik tu, huhu