Patut Ke Perempuan Main Bola~

Salam.

Aku tertengok satu video di Youtube :



hihi. seyes lawak. Ada ke patut ingat bola tue dah keluar haha.

Tapi lagi best baca komen kat bawah haha. Lelaki VS Perempuan kot! persoalan utama : patut ke perempuan main bola? Nie antara komen yang aku ambik. Nak baca lebih sila pergi youtube yea hehe.




Korang pulak camne, ok tak perempuan maen bola huhuu.

Aku?? Aku ok je perempuan maen bola selagi yang bermain tue sesama perempuan. Itu aje hihiii.

p/s : tengah berseronok di Bukit Kluang Sekarang ini hehe.
Salam.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
haha
awal2 dah ambik bola spare kat tepi
apa kes???


Latest:Jus Kopi, Power Sekali !!!
Alamak. Aku kaki bangku.. Caner ni?
Unknown berkata…
salam~

ahaks~ sy ok aje.. sebab sy suka bola tapi xreti nak men... :))
chokio_nia berkata…
hahaha..patot kot..kalo tak..tadelah menda lawak cmne jadi..haha
hans berkata…
aku no hal jer
Zida berkata…
suka main bola! best lahh. hahaha :)
messyremo berkata…
LOL~

terbaikk..haha
Terima kasih sebab sudi jadi pengomen (^_^) tHiNk HaPpY tHoUgHts ®. Selalu2 la komen ea..hehehe(≧◡≦)

HADIAH UNTUK ANDA KLIK SINI
NiZaM Limited berkata…
wakaka..dia prasa ke tak bola tu nak dtg. bleh plak nak men bola spare kat tepi tu.
pompuan mmg layak men bola. pasal aku bleh tergelak guling2 bila tgk.wakakaka..
chenta berkata…
boleh je perempuan main bola..tp selalunya i tgk perempuan main futsal la...i pun pnh main futsal..hehe ^_^
Tanpa Nama berkata…
haha cilaka..lawak2