Lagi Entri Pendek- Cicak Gergasi! Perjumpaan Gengblogger! Trafik SEO Bagai!

1. Salam

2. Sekarang di Kuala Krai. Esok akan ke Bukit Kluang.

3. Baca paper kosmo hari ini, muka depan pasal cicak gergasi seberat 64 Kg. Satu kilo satu juta. Mak Aih kayo penjual cicak nie. Jadi, cuti ini mungkin akan ke Sabah untuk cari cicak haha~

4. Gengblogger akan buat gathering. Aku tengok masa ok je untuk aku pergi~ tengok la lagu mana nanti kan. Kalau ada rezeki boleh le join huhuu.

5. Tengok trafik dari nuffnang untuk blog ini. MAsih maintain walau lama tak update. Still dapat 100++ UV sehari. Terima kasih yea sebab masuk blog ini ekeke. Tapi kebanyakkan datang dari Search engine pak cik google huhuu. Mantap jugak SEO blog ini ekeke~

6. Takziah diucapkan kepada keluarga arwah Bro Sham. Baru je tahu! Baca di blog cik Farhana.

7. Happy Blogging kepada semua.

8. Salam

Ulasan

Entry point form eh.. Ahaks.. ;p
risanur berkata…
sibuk sungguh yea...
slmt mencari cicak...hehehe...
Tanpa Nama berkata…
cerita jual cicak tu mcm tak betul jer

kalau betul... kena tunjuk transaksi jualan (statement bank pon cukup)



Hot!: Ciri Wanita Idaman Lelaki
baincardin berkata…
Syukur alhamdulillah....akhirnya aku menjadi ayah.^_^
Unknown berkata…
salam~
wah2 bznya...apa pun, jgn lpa sok bila dah jumpa cicak gergasi tu, update kat blog kamu.. blh tumpang tgk... :)
meo188 berkata…
hepi2 blogging!!!
messyremo berkata…
klu nk cari cicak tu..

ajk aku sekali..

aku pun nk kaye gak...haha
Aus MeLankoLik berkata…
ni entri power point presentation , hahaahahk .
hans berkata…
baguslah traffic naik