Entri Pendek~ Selamat Hari Pekerja! Apa Rasa Kalau Family Tahu Pasal Blog!

Salam.

1.Selamat hari pekerja kepada semua. Adakah pelajar juga dikira pekerja? Tapi aku tak cuti pun arinie hihii.

2.Semalam abang aku mesej, anak saudara baru bakal bertambah tahun ini. Ciskek betul la abang aku nie! Anak yang first tue pun belum setahun lagi haha. Apepun tahniah buat abang kesaynagn aku nie.

3.Kebanyakkan blogger pasti family korang tahu yang korang ada blog kan huhuu. Apa yea rasanya? malu? seronok tak terkata? rasa cam nak lari dari rumah?  Family aku nie hanya aku seorang sahaja penggila internet sejati haha. Yang lain semua tak kisah pun pasal internet nie. FB pun tak layan wakaka. Kalau laa family aku tahu pasal blog nie, mahunya aku balik rumah pakai ala-ala ninja sikit.

kalau pakai camni, mesti kurang sikit malu wakaka~

4.Aku bakal berangkat ke Kelantan malam nie. Kuala Krai tempat tujuan.

5.Aku nak sambung berkemas. Jam 12 last checkout. Kedkut punya Kolej!! Duduk lama sikit pun tak bagi wakaka~ orang laen semua dah balik huhuu.

6.Salam.

Ulasan

NFA berkata…
ouhhhhhhhh.
well,
ayah sy dh tau psl my blog. malu i.
*tutup tutup muka.
kne kawal entry lepas nih.
heeeeeeeeeeeeeeeeee.

lama tak terjah blog nih gak.
:)
fmily tau jek pasal blog ni....tapi dorang takde komen pape pun....dorang sporting....yeeeehaaaa!
Q berkata…
macam entri aku je. hahah.
family tahu tak kisah sgt. sbb diorg tahu kita kat rumah macam mana.
tp kalau makcik pakcik sepupu tahu yg tu segan sikit. eh tak sikit. segan banyak!
Aimi Zainudin berkata…
oih..sme abg lah..hoho..

erk..akak tahu dah..agak malu jugak..haha...
tp ade entri kebnyk aku wat psl die..so die ok je..asalan aku puji die..haha
Sambil kemas pon sempat aje wat entry.. Jangan lupe belikan ku ole-ole kat kelantan eh.. ;p
Anisa berkata…
selamat hari pekerja :)
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehe... family sy xtau pun sy ada blog.. dorg hnya tau ada FB aje.. FS pun dorg xtau yg sy ada... :p
zhrhtoodem berkata…
selamat hari buruh!!
hahahaa

satu family aku tau blog aku
heheheh
tapi tak malu la pulak
biasa2 je
hehehehhehehe
Unknown berkata…
stakat ni xde spe lg thu psl blog aku nie...

kalo diorg thu???
mampos aku... dh la aku bnyk kutuk2 diorg dlm blog xde masa depan tu.. wahahaha...
Atiqah berkata…
family sy adik yg umo 10thn tu pun de blog..hahaha x ke mcm kelakar je..pastu belek punye belek adik2 laki yg dok kat asrama tu pun de blog..sejak bila ntah de blog ni..de 8 adik beradik semuanya..setakat ni 7 drpd kami dh de blog..kalo parents nk bce, mmg leh wat plhn nk bce yg mne 1..wakakaa
FCUTEAM berkata…
hikhik... ok juga pakai baju tu.. :P



komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>BLOGWALKING YANG TAK IKHLAS !!! JOMLAH BERUBAH !!! MESTI BACA !!



huhu..segan woo klu family tau..hahahaha
Tanpa Nama berkata…
abang ke2, isterinya dan adik aku tau... dulu le
skang diorang malas baca kot... kot nyer lah sebab dua bulan lepas ada gak kakak ipar tinggalkan jejak T___T


Latest: Kantoi Aku Meminati Seseorang - PART I, PART II
Zida berkata…
adik je yang tau. segan gak senanye. huhuh takleh nak secret2 sgt. wakaka~
ain fathihah fhm berkata…
parents saya ada blog, n mama saya agak aktif update blog.

rasa best ja bila adik2 pun baca blog saya. hehe
Solehah berkata…
mula2 dlu segan gak..tp lama2 buat donno ja..nak perli, perli ja la..
pakcik ku dah tau~

pening kepala bila dia asik usik2~

haish~

parent aku tak tau lagi~
kawie2020 berkata…
waktu mak aku tahu pasal blog aku dy diam jer... tapi aku malu je coz waktu tuh blog aku cerita pasal lawak lucah...

sebulan pastu adik aku cakap mak aku selalu je bc blog aku... hehehhehehe
Aus MeLankoLik berkata…
hahaahk , family aku semua tahu , lantaklah . hahahahak