Hilangkan Gelabah Bila Mula Nak Exam!!

Salam.

Baru tersedar yang esok aku ada paper. Mula cari nota-nota yang lama. Mula sibuk tanya soalan-soalan yang mungkin keluar. Mula cari pelbagai cara supaya kertas esok aku tak perlu 'repeat'. Mula memikirkan akibat dan musibah jika aku gagal. Mula gelabah tak tentu hala. Mula nak buat entri pasal mula3 nie haha.

Cara paling senang nak hilangkan gelabah time3 exam nie ialah pertama berdoa kedua telefon kampung!! Itu yang selalu aku buat, tapi setiap orang punya cara memang berlainan. So figure it yourself !! Cuma jangan korang pergi amik benda3 yang tak berfaedah sudah~



Ohw~aku banyak lagi tak baca~kena chow dulu~selamat berjaya kepada sesiapa yang exam esok,lusa dan seterusnya~salam.

Ulasan

zhrhtoodem berkata…
selamat berjaya!!!!!
joegrimjow berkata…
gud luk
ku nye pon dah nak dekat dah ni
hehe
All da best soulmate.. Tepon2 kampung slalu.. Obat mujarab tu.. :)
hasni berkata…
owh
korang stat xm esok ek
asal ada budak2 ukm dtg wat kerja amal gototng royong kat flat aku ni td?
hehe
gud luck k
♪ cik katak ♪ berkata…
exam fever juga.. o00ooh takot.~ :(
Unknown berkata…
salam zuan~

hehehehe... selamat berjaya dalam menempuhi peperiksaan anda... :)
Tanpa Nama berkata…
good luck azuan!!;)
Legasi Piston Pecah berkata…
aku paling jarang sekali neves time exam...aku cuma neves bila kene bercakap di khalayak orang ramai..sebab tuh blog aku - menulis lebih mudah dari berkata-kata..haha
SiLv3R berkata…
Good luck!! Doa byk2..
mamai berkata…
pakcik kalau gelabah kena tidur dulu hehehehe