No Sweat

Salam.

Setiap kali berjalan, manahan kepala dari sinaran matahari yang panasnya mengeluarkan seluruh keringat dan peluh dari tubuh aku. Memang aku jenis yang cepat sangat berpeluh, boleh kata berjalan perlahan-lahan pun aku boleh berpeluh, lagilah kalau aku panjat flat ke bilik aku nie. Mahu lencun baju aku nie. Cuaca di Malaysia sekarang nie yang panas, kat Sabah kemarau kot!! Memang menambahkan lagi kadar perpeluhan badan aku.

Bila berpeluh terutama masa kat kelas, mula la rasa tak selesa. Nak fokus pun susah!! Sejak bila la aku pandai fokus nie haha. Nak menerukkan lagi keadaan bila berpeluh tue baunya semerbak harum sampai satu kelas boleh menghidunya. Lagi la tak boleh duduk diam. Nak tahu macam mana bau semerbak tue, sila angkat ketiak sendiri dan bau la sendiri wakaka.

Seperti yang semua orang tahu, masalah peluh boleh diatasi dengan pemakaian deoderan yang sesuai dengan badan. Aku paling tak suka deoderan yang baunya sangat kuat! Kalau boleh cover bau badan sendiri cukup la yea. Tapi ada ke deoderan yang bau kuat hihi..



Available in an Intensive formula for normal skin, Sensitive for reactive skin or Fresh for a cooling sensation on normal skin, this spray on deodorant offers superior 24-hour protection from wetness and odour. Alcohol free and dermatologically tested.
Entri ini dibuat untuk Project Alpha : Instant Cash Blogging, mana tahu nasib masih ada bersama aku untuk menang RM 20 ringgit huhu. Project Alpha season 2 sekarang sudah mula membuat satu audition untuk para blogger bagi season 3 pula. Siapa yang berani, bolehlah mencuba. Mana tahu korang yang terpilih huhu.

Akhir kata dari aku :
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions













Ulasan

sharamli berkata…
kal0 menang t jangan lupa belanja
chokio_nia berkata…
smoge menag lah..=)
Solehah berkata…
dah ramai joint ni..syok pulak abca ebtry korang..
I'm Seri berkata…
Cecepat update keputusan nya ya. Semoga berjaya.
Solehah berkata…
result survey tentang entry yang mendapat sambutan saya baru publish..
Solehah berkata…
result survey tentang entry yang mendapat sambutan saya baru publish..
Qib berkata…
panas2..
heehehe..