My Favourite Surfing Spot

Salam.

Hari-hari aku guna internet untuk main games, download movie, layan video-video terkini, dengar radio, baca surat khabar, layan Facebook, ber'tweet' di twitter dan yang paling pasti melawat blog jangan-bukak aku nie.

Tempat yang selalu aku layari internet sewaktu aku di Universiti ini ialah di bilik aku. Masa aku di tahun pertama, aku terpaksa menggunakan bilik kawan sekursus dengan aku sebab di bilik aku macam siput je line internet di bilik aku. Memang tensyen la kalau buka internet di bilik aku, 4 jam belum tentu terbuka lagi laman web Facebook tue, blogger apatah lagi. Jangan harap sangat!!

Sekarang di tahun kedua, bilik aku pula mendapat 'line' internet yang amat mantap, aku boleh download segala benda alah dengan laju tanpa sebarang gangguan kecuali sewaktu server down.

di sini tempat aku main internet...sambil baring sambil layan blog..
mantap!!!

Itu kalau di Universiti, kalau aku balik kampung, aku amat jarang sekali bermain internet, cuma kadang kala aku akan ke Cybercafe atau lebih dikenali sebagai CC. Korang tau la kalau CC bayaran selalunya RM 2 sejam, jadi aku prefer untuk jarang-jarang sekali sahaja pergi kesana. Aku mana ada duit nak bayar-bayar nie wakaka.

Tetapi, aku sekarang terasa sangat mahu membeli satu broadband, kalau boleh biarlah yang laju supaya aku boleh online 24 hours walaupun aku berada di kampung nun jauh di Terengganu haha.

Siapa-siapa yang terlebih kaya..boleh derma pada aku woha!

Portable Modem di atas (sila rujuk gambar) diberi nama Wiggy merupakan keluaran terbaru dari P1 Wimax. Nak tahu lebih lanjut, bolehlah ke sini.

Akhir kata,
Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS





Ulasan

kawie2020 berkata…
wahhhh!!!! aku pun nak modem tuh jugak... hehehhehehe
paan berkata…
ko punya link untuk tinggalkan komen agak sukar nak dicari.haha.melilau gak..aku guner amax , sebab kat shah alam nie , p1 wimax dah padat sgt..traffik jam memanjang.
Weh.. Nanti dpat 20 hengget share arr dgn aku.. Hehehe.. ;p
Azuan berkata…
yg minggu first..aku dah dapat 20 hinggit tue wakaka...
MR.Z berkata…
hehe, broadband tara mana pun laju, akan slow gak akhirnya sebab panas.. ;)
Kancilbiru berkata…
port baik punya...hehe
zhrhtoodem berkata…
pesal tak pasang cadar?
hahahahahah
akhis berkata…
ok jer guna celcom
Miss FarraAqua berkata…
ayOOOOO... dari aku belikan kau bek aku beli utk diri sendiri.

tp, kalau dah de 'bende alah' tu mmg syiok abes la.

huhuhuhuhuhuhu
hisham berkata…
salam bro..P1 wimax punye coverage xde lg kt tmpt aku..die kt area bandar je...aku dok hulu...huhu
hasni berkata…
psst
pasang cadar la wei
hehe
pak long berkata…
salam buat azwan..
klassssss bantal bulat tu...
aNoZ berkata…
scary la tmpt tu. hahaha
Qib berkata…
pasang cadar tuh wehh..
heieheihi..

nk berokband gakkk
Tanpa Nama berkata…
Awe... pasang la cadar tilam mung tu... Nebeng ngguh mung ni... asyik berblog je.. patutla duk dlm bilik jer...huhu