Kenapa saya suka menulis blog?

Salam.

Kenapa kamu (penulis blog!) suka menulis blog?

Ingat lagi first time aku mengenali blog melalui satu pertandingan, aku macam orang bodoh je sebab aku jangkakan blog tue blok. Jadi, aku ingatkan senang je nak handle perkara macam tue tetapi bila aku sedar je yang blog tue merupakan blogspot nie, terus aku jadi macam tak berapa nak betul sebab aku ta pernah tahu pun pasal blog nie.

Posting?
Layout?
HTML?

Semua tue buat aku lagi pening!!

Ok. Sudah ulangtayang sejarah lama sebab sejarah tak mungkin berulang mengikut tajuk lagu nyanyian kumpulan new boys yang memang tangkap leleh satu ketika dulu.

gambar tomok. klik sini.

Kembali kepada tajuk Entri. Kenapa saya suka menulis blog?

senyum. klik sini

Blog boleh buat aku tersenyum! Memang macam orang gila bila senyum seorang diri di depan laptop. Tapi itulah yang nikmat bila berblog, sepanjang aku berblog nie tak pernah lagi rasa terbeban tentang entri. Aku akan tulis apa sahaja yang terlintas di kepala hotak aku nie haha.

informasi. klik sini.

Blog buat aku fikir! Blog banyak bagi aku informasi terkini! Bukan sahaja dalam bentuk hiburan ( maksud movie, lagu , software dan lain-lain), tetapi dalam bentuk ilmiah juga. Blog nie macam dah jadi sumber untuk mendapatkan maklumat secara percuma cuma perlukan line internet sahaja huhuu.

Penutup!!

Entri 'kenapa saya suka menulis blog' ini adalah untuk kontes I Love London anjuran heyanakjawa.blogspot.com.


jom. pakat-pakat join! klik sini

p/s : Bagitau aku kenapa korang suka menulis blog??



Ulasan

mamai berkata…
sekadar berkongsi cita
mamai berkata…
sekadar berkongsi cita
saya suka tulis blog......cari kawan2 satu malaysia....
myQza berkata…
aku menulis untuk meluah pelbagai rasa dan berkongsi apa2 cerita!
devoted lily♥ berkata…
bg aku..
nlog ni terapi..
org bc ke tak belakang kire...
aNoZ berkata…
saya tulis blog sbb nak ubah dunia. oke x? hehhe
Tanpa Nama berkata…
hoho. gud lux;)
Aku suke tulis blog sbb ade soulmate angkat mcm ko.. Heeehee.. :)
hisham berkata…
aku suke menulis blog kerana aku suke menulis blog keranan aku suke menulis blog...hahahah
hasni berkata…
saya suka menulis blog
sebb saya suka org komen
haha
pudding pie berkata…
saya suka menulis blog
sebab ia best! ahahaha..gedik!
chokio_nia berkata…
aku ske tulis blog sbb aku leh merapu..lantak la org nak pk ape..janji aku ske..hah.
Tanpa Nama berkata…
senyum mcm org giler tu memang biasa
haha
Mrs Nurul berkata…
luahan perasaan, hasad dengki, kesumat yang sekian lama jadi kematu dalam hati
Qib berkata…
sebab.. ak rasa. fun..
ye..
fun n enjoy..
sambil2 cr kawan.. ;)
Asfan Ash berkata…
xmo gtaw hahaha
soffya cik bulan berkata…
saya suka tulis blog sebab rasa macam penulis pulak...hoho.lagi satu sbb dia besttt...
niny berkata…
hye azuan, keputusan I LOVE LONDON contest dah pun keluar! selamat melihat. :)