Geng 'Botak Perdana'. Takde Nama Lain Ke?

Salam.

Aduhai nama kumpulan penyamun nie buat aku tergelak je masa baca paper tadi hehe. aduh!! Takde nama ganas sikit ke. 'Botak Perdana' jugak yang dipilih haha.

Geng Botak Perdana terdiri daripada 3 orang penyamun yang menyamar sebagai anggota polis sebelum menyamun mangsa, tetapi ketiga-tiga suspek telah ditangkap hasil serbuan pada khamis yang lalu.





Bahaya sangat kan sekarang nie, kalau tengok orang biasa pun boleh menyamar jadi polis. Aku pernah jugak baca tentang kedai yang mengambil tempahan untuk membuat uniform polis dan sebagainya. Nak untung je tahu!

p/s : aku rasa kalau masuk raja lawak letak nama kumpulan 'botak perdana' nie, konfirm boleh menang haha.

Salam.

Ulasan

Sebab dorang mesti rase botak itu seksi.. Takpun kipas susah mati mawi.. Heehee.. :)
Tanpa Nama berkata…
geng botak yang guna kereta perdana kot.haha

x pun, kereta impian si botaks tu adalah kereta perdana. heheheh
Qib berkata…
haha.. kawan ak mesti bangga sebab ada sorang nama yang botak
sharamli berkata…
PinQib ------member sy p0n ad nama b0tak jgk..hu3
ddYanie berkata…
adesss...nak tumpang geLak golek2 ar..hahahahaha :D
myQza berkata…
erhM.. unik!

nanti suruh perompak tu namakan anak derang botak perdana bin...?
zhrhtoodem berkata…
aku setuju ngan red.
hhahaha

dah kehabisan idea nak letak nama geng ape.
botak perdana -- bunyi macam kool. tapi aku dengar macam lawak. hahahahahahah
Tanpa Nama berkata…
ada gak org nk komen psal nama geng botak perdana, xkan korang x tau nama tuh polis yg bg bukan deowang yg pilih, cian aku tgk member aku tuh dia pilih jln salah apa aku bleh buat, aku sekolah sama2 ngan dia & aku jiran rumah dia duduk kt taman gembira, jb. nampaknya dia sekang dh x "gembira" la kn. dia adik beradik dan sorang lg tuh aku x kenal budak skudai. jahat camner pon dia tetap member aku sbb geng dari kecit apa. x bleh nk citer lebih2 kt sinie nnti aku kene query ngan polis.

you do the crime, you pay the time.