Why I Like It Longer...

Salam.

Aku tak dapat lari dari menyukai sesuatu yang menepati selera aku sendiri. Kadang-kadang aku suka yang hitam, kadang-kadang aku suka putih. Ada juga aku suka sesuatu yang pendek tetapi ada sesetengah aku suka yang panjang. Banyak jugak yang panjang dan aku suka;

1. Rambut Panjang
Bukan rambut aku tapi rambut orang lain wakaka. Kalau rambut aku panjang, aku rasa rimas dan panas. Aku suka je tengok rambut orang yang panjang-panjang. Aku suka rambut si Jennifer Aniston tue. Sweet gitue...

jennifer aniston..
2. Cuti Panjang
Aku seorang pelajar yang agak sibuk dengan segala macam hal terutama hal belajar la. Kalau dapat cuti panjang memang seronok tak habis. Melompat-lompat keriangan macam badut sarkas huhuu.

3. Galah Panjang
Owh! Bagi yang tak tahu galah panjang nie merupakan permainan tradisional rakyat Malaysia. Memang best game nie. Boleh main ramai-ramai dan menyeronokkan. Masa kecik, memang aku aktif bermain game nie, sudah besar nie kadang-kadang je boleh main.


main galah panjang...best woo woha!
4. Ketawa panjang.
Aku memang suka ketawa tapi kurang bercakap. Memang aku akan ketawa selagi aku mampu wakaka.



5. Handphone Panjang ( LG Chocolate )
Handphone siri terbaru dari LG ini memang menepati citarasa aku huhu. Tengok gambar saja dah tahu betapa seronoknya kalau mampu memiliki Handphone nie.

Thanks nuffnang.

p/s : dah lama tak masuk mana-mana kontes. Harap ada rezeki haha. Salam.

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
gud luck
joegrimjow berkata…
nak mask jugak nanti!!
salam dik..semoga berjaya....
Watierman berkata…
Salam Azuan..Bonda sentiasa doakan...moga Anakanda berjaya mengapai apa yang diidamkan....Amin!
Tanpa Nama berkata…
aku suka gak hpone panjang tu~
tp senyum aku pasti meleret panjang law ko yg belikan~

maceh~
CITY® berkata…
wahhhhhhh

cam kreatif gak ni
semoga berjaya dik

bila tarikh tutup ni erk
cam nak masuk ga la
heeeeeeeee
mamai berkata…
pendek kata yang panjang nie mmg best
pudding pie berkata…
pjgnye.. agak2 lebeh pjg drpd tgn aku ke?? hahahaha

gd luck!
CIKGU NAMAN berkata…
nk masuk tp masa kurengg utk berblog..hehe


blog ponj xberupdate