Little Big Soldier..Filem Terbaru Jackie Chan!!

Salam.

Baru beberapa hari lepas melayan cerita The Spy Next Door yang dilakonkan oleh Jackie Chan. Walaupun dah tua, tapi aksi tetap mantap cuma kurang la sikit huhu. Apapun citer tue memang menyeronokkan kalau nak tengok. Download kat sini.

jackie chan hoho..

Bila bercakap psal Jackie Chan, mesti korang tahu kehebatan beliau dalam seni kung fu. Drunken Master yang paling aku suka tengok. Tue belum Police Story, Rush Hour, Who Am I dan berlambak lagi filem yang dia buat. Aksi memang menarik. Yang paling best sebab Jackie Chan nie suka guna barang-barang yang ada dekat sekeliling dia untuk lawan. Tak kira la apa pun semua boleh jadi alat nak lawan.

Sekarang nie, aku tengah tunggu citer baru Jackie Chan..Little Big Soldier yang aku rasa memang akan best!! Cerita pasal dua orang askar yang berjaya survive dalam satu perang, mereka dua je yang tinggal. Jadi diorang pun nak balik tempat asal diorang kot. Masa dalam perjalanan tue, macam-macam jadi...Jom layan Trailer dulu huhu..



p/s : harap cerita nie banyak aksi lawan lalala...

Ulasan

Nurul Ain berkata…
harap2 la..lalala..

(^.^)
Aku suke tengok cerita cinta.. Wawawawa.. Kan ke aku minah jiwang. Weeeee.. ;p
mukasurat17 berkata…
jackie chan mmg best!!!
Solehah berkata…
tak suka sgt lawan2..suka lawak2..haha
adaNiff berkata…
dah tgk! best.. bnyk lawan n lawak2.. tapi ending dia sedih aa.. tak dpt terima ending camtu. korang mesti tgk. hehe..
Tanpa Nama berkata…
bukan dah main kat panggung ker?
ke aku salah tgk masa kat panggung hr tu
Tanpa Nama berkata…
asal pelakon Jackie Chan jer mesti saya expect filem lawan2..tu baru kena ngan watak dia..:D
Tanpa Nama berkata…
arini my last day berentry~ aku akan ilang tuk jangka masa yg lama~ ko jaga diri~
tankiu sgt2~
rindu kat ko nti~
mamai berkata…
panggung selalu penuh bila nak tengok citer nie
pudding pie berkata…
aq minat tgk jackie chan gak
teruja bila die berlakon kat hollywood