Internet Explorer Info

Salam.
  1. Tiada 'bias' pada perbezaan jantina bila mengenai internet. 74% lelaki menggunakan internet, begitu juga perempuan.
  2. Semakin tua seorang, semakin jarang penggunaan internetnya, contoh mak aku la, tak pernah kot amik pusing pasal benda ni. Hanya 38% manusia berusia 65++ menggunkan internet.
  3. 93% manusia berusia antara 18-29 menggunakan internet dan ini termasuk aku.
  4. Pelajaran juga bersangkut paut, 94% orang yang graduate menggunakan internet manakala 39% yang kurang atau hanya tamat belajar di sekolah menengah.
  5. 58% ada dekstop, 46% ada laptop.
  6. Usia 25-44 merupakan majoriti yang ada blog dan ini tidak termasuk aku huhu . Hanya 7% manusia berusia bawah 25 yang ada blog.
  7. 54% blogger mengatakan dirinya pakar atas apa yang mereka tulis di blog masing-masing.
  8. Norway merupakan negara yang mempunyai penggunaan internet tertinggi.
  9. Jepun merupakan negara dengan jaringan internet terpantas.
  10. Aku merupakan seorang manusia yang mempunyai blog dan berusia bawah 25tahun. Jadi aku termasuk dalam kalangan 7% tersebut. Bangga2!!
  11. Aku tak tahu macam mana nak hilangkan number kat depan ayat nie. Jadi aku terus menaip.
  12. Aku 'speechless'
  13. Salam.

Ulasan

sharamli berkata…
mas0k g0l0ngan n0 10 jgk...heee
Tanpa Nama berkata…
aku no.3
Kah kah kah.. Speechless gak aku baca list2 ko.. ;p
Unknown berkata…
ayah aku relax je bce paper online
Unknown berkata…
ayah aku relax je bce paper online
Unknown berkata…
ayah aku relax je bce paper online
joegrimjow berkata…
pura2 masuk golongan sama
ekkk
boleh?
CITY® berkata…
heeeeeeeee..

akak no 6
ekekkek
mamai berkata…
malaysia juga ramai yang guna internet untuk bertenet