Artis Idolaku

Salam.

Kecoh sejekap bila Wardina kata yang tak patut jadikan artis sebagai idola. Aku memang sokong sepenuhnya apa yang Wardina kata tapi perasan tak..
  1. Kitalah penyokong utama Akademi Fantasia, One in A Million dll.
  2. Kitalah yang juga bersorak3 bila Dayana menang Idola Kecil.
  3. Kitalah juga yang menghadap TV semata-mata nak layan AJL.
  4. Kita juga yang sanggup beli surat khabar banyak-banyak untuk undi Bintang Paling Popular.
  5. Kita jugalah yang sanggup berhabis duit beratus-ratus semata-mata nak tengok konsert artis kesukaan.
Ye aku tak nafikan mulut aku mengatakan yang aku bukan jadikan artis sebagai idola, tapi aku lebih tahu pasal artis ini dan artis itu daripada idola aku sendiri iaitu Nabi Muhammad SAW. Terasa malu kat diri sendiri semasa tulis ayat kat atas nie huhu.

Renungkan~ Salam.

Ulasan

tunbegia berkata…
salam maulidul rasul,

salamm,
mamai berkata…
gua tak ada artis yang nak di jadikan idola lebih lagi kat malaysia nie
Watierman berkata…
Salam Maulidul Rasul anakanda....Syukran...selagi manusia pandai menilai....!
Tanpa Nama berkata…
saya x jadikan artis sebagai idola... x pernah terlintas pun.. senang cerita, x heran pun! hehe
nmEsfie berkata…
kan.... kita lagik tau sal org2 cenggitu dari Nabi sendirik..... adess
devoted lily♥ berkata…
bagos..
muslimin sejati ni..
=)
Hmmmmm.. Kau buat aku berfikir lagi di tengahari yang terik ini..
Noorliyana Rashid berkata…
tapi bukan saya yang..........
aNoZ berkata…
post yg bgos. nsb baik aku jenis yg x lyn sume2 tu.. kan bgos? haha
Solehah berkata…
akak tak buat apa yang adik listkan tu..:) x berapa minat la dengan hiburan, mmg dari kecik lagi..