Pencuri Giler Sebab Curi Sebelah Je!!

Salam.

Gua datang lagi menyibuk di blog nie. gua tengah bengang nie!! Selipar gua kena rembat dengan mamat psychic mana ntah. Cam hampeh je perangai rembat selipar jamban gua. Lebih physic lagi, sebelah je yang dirembatnya. Gua tension giler!! Kalu lu nak rembat pon, rembat le dua3. Tenang sikit jiwa gua nie.


Selipar gua lebih kurang camni, warna biru. Gua baru beli tak sampai 3 hari, lu datang rembat. Sebelah kiri je pulak tue, Sebelah kanan lu tinggal dan buat gua tertanya-tanya mengenai kebodohan lu pencuri. Mungkin lu tengah tension kot tapi lu memang betul3 bodoh dan syial je.

Owh! rupanya bukan gua seorang jadi mangsa lu pencuri paling bodoh yang gua jumpa. Member gua pon hilang kasut sebelah, budak depan bilik gua hilang selipar jamban sebelah gak. Motif giler lu pencuri curi sebelah je sampai gua tertulis pasal lu curi selipar sebelah dalam blog Jangan Bukak nie.

Gua harap lu pencuri insaf dan kembalikan balik selipar gua!!

p/s : Gua tak kisah pun sebenarnya sebab duit elaun gua baru je masuk...^weeee...

Salam.

Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

zhrhtoodem berkata…
eiii orang kaya baru!
hahahaghahaha
mungkin orang tuh amek sebelah je sebab dia dah de yang sebelah lagi. hahahhaa.
myQza berkata…
saja je dia nak bg tekanan kat kau!

macam misteri nusantara gitu!!
ekekekkekee
Ieqa Swetluv berkata…
sabo jela ye bro.. seliper sebelah kamu agaknye ade aura kot.. hahaha
Didi Nadhirah berkata…
mungkin die mengamalkan ilmu hitam yg die kena curik sbelah je selipar tu....hehehhe
cik husna berkata…
weee...dh dpt elau...yeayyy..
Qib berkata…
ko ni sja je nk wat aku sakit ati
elaun ak x masuk g..
benci tol..


dia pengikut syaitan kowt,
besala. kan followers syaitan slalu wat keje gilak
Jard The Great berkata…
biasanya. kes ini terjadi bila anjing yg rembat.. ahahaha
Tanpa Nama berkata…
hahaha selipar pun hilg !ni baru nk bajo mencuri kot!
sharamli berkata…
sure ke manusia yg amek?

eh..mestila manusia kan..hantu mn ad kaki
uniqequa berkata…
heheheh..ciannya..memang kejam itu pencurik..
lor..pencurik tu mesti org gila..
sapphire blossom berkata…
ha. kat hostel aku ada gak oorg ilang seliper sebelah. tp anjing la yg curi! hahha
Weh.. Ko cinderella laa ni ek kiranya? Hahahaha..
Unknown berkata…
die nak buat mix n match tu
ahahahahah~~
hasni berkata…
aku rasa
pencuri saja2 nak wat havoc la
alahai
manusia zaman skrg
sayu=pilu berkata…
ahahhahhah
dia kaki sebelah jer kot weh...wakkakakkak ahahhahah

sharing is caring....kasi lah skit ealun lu tuh....hehehhe
Nurul Ain berkata…
biasa kalu dekat surau dekat2 kampung y slalu curi selipar sebelah je ni org y tak berapa nak betul a.k.a org kurang siuman a.k.a org gilak..wuwu

(^.^)
mamai berkata…
patut la ilang baru beli
kawie2020 berkata…
wahhhhh.. tengah kaya arr nih... jgn lupa diri plak... hahhahahahaha
ezzati berkata…
haha..saiko punye pencurik..


p/s: link komen tu kecik bangat laaa..hampir2 tak nmpk..hehe
miss nafira(myeryn) berkata…
haha..kesian btol..
mesti pencuri tu rembat slipar ko sblh je sbb da ada pencuri lain yg rembat slipar die sblh gak..
pudding pie berkata…
ni kes dengki ke bro??

samapi sebelah jek..takpun sewel pencuri tu