Mentang3 Elaun Dah Masuk!

Salam.

Baru balik dari jelajah kajang tadi. Penat giler kot! Macam macam benda tak penting yang aku beli untuk menyemakkan lagi bilik kecik aku nie wakaka.


Segala jenis pinggang mangkuk aku angkat. Bukan ape tak payah le aku nak pinjam3 dari orang lain lepas nie. Sebenarnya aku beli tiga 'tapperware' je huhu.


Milo 3in1 dengan uncang teh boh. First time kot aku beli benda berfaedah sebegini rupa sekali woha!


Coklat memang selalu kot aku beli. Sedap dan manis!! memang favorite kot beli coklat nie huhu.



Owh. Aku tak tahu kenapa aku beli papan dart nie. Memang takde motif ape pun! Saje menyemakkan bilik kot wakaka.

Ada lagi benda yang aku beli tapi kena rahsia sikit sebab benda itu personal item punya wakaka.
Gambar kat atas tue semua aku ambil dari pak cik google. Malas aku nak tangkap gambar.

p/s : Duit aku habis dalam 70++ beli benda kat atas tue. Cam mengarut je kan haha. Tapi dah lama kot aku tak kuar beli banyak benda macam nie. Selalu keluar main bowling, karok sikit, pusing3 pastu terus balik.

p/s : ngantok nak tido..esok je la aku melawat blog hampa noe..

Salam.

Ulasan

myQza berkata…
menyalah gunakan elaun?? belikan aku jam tgn!
hasni berkata…
huhu
besala
bila elaun masuk
terus p membuang
haha
Anisa berkata…
hei
hei
elaun dh kuar
jom blanje kite ..

hehe
Azuaaaannnn.. Sopping tak ajak aku pn.. Aku nk gak membelanjakan wang ko bersama2.. Wawawa.. ;p
joegrimjow berkata…
ps3 xbeli ke?
hehe
pudding pie berkata…
waaa, tak ajk pun
blanja aku sekali la weh
hahahha

ok lah, bazir bli mknn
mamai berkata…
wah salah guna elaun nie boleh suruh SPRM siasat hahahaha
piNky LuCiA berkata…
wat pe plak beli papan dart ni.. huhuhu.. membazir tahu! haha (gaya mak marah anak.. lalala~)
Tanpa Nama berkata…
mcm haku dulu2 ler nie!
sharamli berkata…
w0it...membazir...