Lukis Peta Malaysia..

Salam.


Dikala ini, pensel warna swan dengan gambar angsa di depan menjadi peneman huhu. Memang dah gile lama tak guna pensel warna. Tak ingat dah bila last guna sebab yang aku tahu dalam beg aku cuma ada sebatang pen hitam dan pen biru. Cukup pemalas nak bawak banyak3 barang wakaka.

gambar nie sengek sebenarnya huhu..

Petaku telah siap. Terima kasih pensel warna swam tersebut dan pen melukis peta yang bernilai RM 120 satu set. Satu set hanya ada 4 batang yang berlainan saiz, jika hanya beli sebatang sahaja, harganya menjadi RM 70. Cekik darah!!

Melukis peta memang salah satu benda yang perlu aku buat pada semester ini, bukannya peta pun sebenarnya tapi lebih kurang lol ( malas nak terang!!)

p/s : nak lukis peta Malaysia la hehe...

Salam.

Ulasan

Anisa berkata…
wa.
ade bakat dalam lukis2 ni
:P
NFA berkata…
wahhhhhhh!
rajin gilak.
bgus bgus.
chantek!

;)
mamai berkata…
betul ke peta malaysia tu
devoted lily♥ berkata…
tabah tol ko..
aku tyme geo dulu pon sampai nanges2 lukis..
ticer shara peta aku cam ikan paus..
huhu~~~
Tanpa Nama berkata…
tak rupa peta~
rupa kaen batik lusuh nenek aku~
Tanpa Nama berkata…
lawa peta ko?
myQza berkata…
cantik peta. kemas!
ezzati berkata…
peta ke ni??ermm
Susahnye keje ko azuanbudakpandai.. Aku pn pening nengok kalerful sgt.. Tapi mantoppp!!! (aku puji ni weh..)
hasni berkata…
melukis memang i surrenderla
dl masa f3,geo
kena lukis peta
saya main tekap jak
haha
hasni berkata…
melukis memang i surrenderla
dl masa f3,geo
kena lukis peta
saya main tekap jak
haha
Ibu Ammar berkata…
tetiba teringat subjek geografi time PMR..
Tanpa Nama berkata…
aku tgk banyak urat2 jer tu
pudding pie berkata…
lama btol tak tgk peta handmade ni
hehehe
miss nafira(myeryn) berkata…
penat aku tgk peta tu.xtau baca..hehe