Kuku Kaki Kakakku...

Salam.

Hari ini amat best bile dapat keluar awal dari lab amali geofizik. Walau kerja aku belum siap tapi aku tetap vangga haha.





Korang mesti pernah dengar permainan lembut lidah macam kat dalam roda impian yang sekarang dihoskan oleh Kiran dengan Fouziah Gous. BTW, dah tak berapa nak layan dah roda impian nie huhu.

Yang paling melekat kat dalam otak aku tapi dalam BI le..
'Betty Bought a bit of butter but the butter is bitter. So, Betty bought a bit of better butter to make the bitter butter better.'
Masa tue aku dengan budak3 sekolah (MrsmPdrm) pergi ke satu kem Bahasa Inggeris untuk belajar sambil bermain bahasa Inggeris dan inilah salah satu benda yang aku dapat dari kem tue. Berbaloi-Baloi haha!!

Korang pun mesti ada gak yang pernah korang try sebut laju-laju..kalau dah dapat tue mula ler nak menunjuk kan huhu. Aku pun sama lalala.

p/s : Nak baca lembut lidah lagi pergi kat sini huhu.

Salam.




Ulasan

myQza berkata…
tergeliat lidah aku nanti!
NFA berkata…
ntah! btol tuh. bukan lembut tapi tergeliat ada lahhh.
hahaha
Tanpa Nama berkata…
lenguh lidah gua siot !
♪ cik katak ♪ berkata…
hahaha
besh o maen tongue twist ni..
time aku kat mrsm aku slalu gak maen time class eng..~
Lidah aku mmg dh lembut dh weh.. Ko x caye ko leh check ni haaa.. Hahahaha.. ;p
sharamli berkata…
jadik lagik keras lagik ada la lidah ni...hu3
hasni berkata…
tersyasyul terus
pudding pie berkata…
aku suka game ni!
sgt riak bile menang
kah3
mamai berkata…
dah terlupa bilalast pakcik buat semua nie
miss nafira(myeryn) berkata…
haha..yg betty bought butter tu ada dlm buku teks bi time f3 dlu..
hisham berkata…
salam...slalu kunyah chewing gum...msti lidah lmbut...hehe
Asfan Ash berkata…
hahha aku xde masalah ngan tongue twister nih..nampak sangat bertuah bini aku wahahhaha

benda ni mmg banyak esp yg English la...she sells seashells by the seashore..

ade lg 1 tu yg Peter Piper aku xlepas hak3

Kisah Profesor Yang Ujub

Harapan seorang wanita
Tanpa Nama berkata…
lidah aku dah terbelah dua~
pasni msti fasih gile~
cik husna berkata…
haah..ak pn pnh join kem yg suh wt tongue twist ni..tp lidah ak keras la..xleh ikot sgt..haha
Anisa berkata…
makin lembut lidah ini
hehehe
tersembur2 air liur nk menyebutnya..tp x lmbut pn lidah..eheheh
en_me berkata…
muahahaha.. ahaha
baincardin berkata…
terpele'ott terus otot lidah aku nih! wakakaa^_^'
nur.sa berkata…
senaman lidah.elok bangat la ni.haha..
ISZA berkata…
kakakku kata kuku kakiku kaku ku kikis kikis kuku kakiku
piNky LuCiA berkata…
sakit lidah aku nak menyebutnya.. adehlaa.. hehe
kawie2020 berkata…
lembut lidah dari gigi... hehehhehehe tapi bleh tergeliat gak nih... hahahhahaha...