Kerja KOsong....

Salam.
Minat dalam bidang PERTAHANAN?
Bantu skuad negara dalam membanteras jenayah.
Syarat-syarat:
1. Bumiputra dan bukan bumiputra
2. Tidak Rabun Warna
3. Kelayakan Minimum SPM
4. Berumur diantara 18-30 tahun

Kelebihan:
1. Kerja di bawah kerajaan
2. Gaji pokok : RM1800
3. Elaun bulanan (Cola) : RM3004. Elaun penginapan RM300
5. Uniform: RM450
6. Dobi RM200
7. Percuma kursus mempertahankan diri8. Kenaikan pangkat secara lantikan dari ketua unit jawatan dan mengambil ujian khas

Sekiranya berminat sila hadir pada sesi temuduga dan dikehendaki membawa kad pengenalan diri serta gambar berukuran passport pada 01 mei 2009 di Jabatan Pertahanan Awam.
Bagi yang berkelayakan uniform akan diberikan 3 pasang setiap seorang dan kelengkapan lain (lengkap) serta perlu melaporkan diri 60 hari dari surat tawaran jawatan.
Jawatan:
1. Power Rangers
2. Kamen Riders
3. Ultraman
4. Sailormoon (wanita shj)
5.SURIA PERKASA HITAM (Cawangan Jepun)
p/s : Aku dapat dari Freindster <<<>
Salam.

Reblog this post [with Zemanta]

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
aku cuma layak jadik deathwish je~
takde lak jawatan kosong tuk tu`
sedey2~
Nazz@Purple berkata…
Nak try la jawatan sailormoon tuu..tp xlayak lak..
mamai berkata…
ada banyak lagi tak kekosongan tu nak apply la
Tanpa Nama berkata…
cis igt betul tadi keje nie!
HANNA berkata…
adess..ak ingtkn kerja jaga zoo sbb ko tepek muke cik nyet tu,hehe
Aku nak keje ngan ko laa.. Bukan keje ngan pertahanan awam.. Hahahaha..
Anisa berkata…
nak jadik sailormoon la..rase2 nye cukup syarat ni
Hehehe
sharamli berkata…
nak kena sekeh dh gamaknya budak ni
Qib berkata…
huhu..
ak layak jdik cegu je,,

nk defend diri aku pun fail.kowt
pudding pie berkata…
rasa tak lyk jek plak

hahaha
Belog Cik Peanut berkata…
saya nak mintak kerja jadi power rangers pink
hehehehe
green berkata…
hehe..cam dah lama tak bkk fs..yerp, penah baca benda nih masa kat fs dulu..
hisham berkata…
wei...aku igt btl2...last skali cm hampeh jer...hahahaha