Kereta3 Pelik Gua Tengok!!

Salam.

Sehari berehat tanpa sebarang keraguan tentang kerja dan assignment hari esok. Kebetulan mungkin jadi atau tak, gua nak ambil lesen memandu kereta pada tahun ni. Harap2 cukup la duit elaun gua yang tak masuk lagi tue untuk gua ambil lesen memandu.

'Alang-Alang menyeluk Perkasam, Biar samapi ke pangkal lengan' . Alang-alang gua dah pikir nak amik lesen ni, baik gua fikir sekali kereta apa gua nak pakai yea nanti.





Kalau gua pakai kereta ni, gerenti glamor! Mana taknya gua pergi mana-mana mesti ada je orang tanya macam-macam haha. Tapi kereta gua ni pakai matahari je untuk bergerak. Nasib baik gua duduk Malaysia, matahari selalu ada. kalau gua duduk Antartika gua tak boelh pakai kereta ni..

Kalau gua diberi peluang beli kereta ni, memang gua beli awal3 sebab utama kereta ni lajunya macam F1. Nanti bolehla gua ganti Fernando Alonso ke Michael Schumacher ke. Baru gempak sikit. Rakyat Malaysia tue haha.

Nanti kalau gua dah kerja dah kaya sikit, gua akan beli jugak kereta ni. Comel kot kereta ni. Bahasa hebat nya 'elegan' haha. Tapi kereta ni, tak leh pandu atas jalan raya. Pelik! Nak pandu kat mana agaknya. Satu yang gua rasa yang gua berkenan dengan kereta nie sebab ada line internet huhu. Boleh gua layan blog sambil drive kan.


Gua rasa kereta ni kot pilihan pertama gua. Gua tengok pun ada gaya sikit dan yang paling penting kereta ni memang superb bab3 mesra alam. Memang gua suka la sebab gua kan pencinta alam sekitar yang sejati!

Gua dah habis idea nak letak kereta apa lagi. Dah banyak sangat kereta yang gua berkenan sampai konfius2 nak beli mana satu. Gua sakit kepala la fikir masalah yang patut 'future gua' yang pikir. Gua lesen memandu pun takde lagi. Gua patut pikir macam mana nak lulus ka. ni duk pikir nak beli kereta apa. banyak cantaik muka gua!!

Gua rasa baik gua beli kereta buatan Malaysia je la. Senang dan jimat duit poket gua!!

P/s : Mana pergi ntah Azuan Budak Memandai ni sampai suruh gua update blog beliau. Beliau kata update panjang3 sebab beliau tak pandai nak update panjang3. jadi gua tolong le beliau buat entri panjang3. Tapi gua rasa entri ni panjang sebab gambar je banyak haha.

Sumber gambar-gambar kat atas ni kat sini.

Salam.



Ulasan

myQza berkata…
huH! Gila gaban kereta idaman!
hasni berkata…
g dptkan lesen dl la azuan
huhu
lesen L saya da nak mati dah bln dua ni
aiyok
Anisa berkata…
hoh
canggih..
:)
hisham berkata…
bro..keta yg tajam cam jet tu ,,bahaye la..ko jgn bli yg tu..nnti tembus prt org ko lggar...haha
Hahahahaha.. Nanti nak ikot ekkk kalau pi jalan2 naik kete.. Ahaks.. ;p

~ lelaki cpat nye dlam bab2 lulus kete.. smoga berjaya..
cik husna berkata…
hoho..ingt nk amik gk sem ni..
tp xde hal xdpt dielakkn..huhu
sedih2...
helang timur berkata…
hehe. mcm keta alien pulak. =p
Tanpa Nama berkata…
hah! ni kete ape nie?
Watierman berkata…
Salam...Lu....Bonda nak pesan ni...Tak salah berangan-angan...moga tercapai apa yang di angankan tu...tapi yang penting usaha...tangga kejayaan!!!Moga Suksess!
NFA berkata…
dptkan dulu lesen pastu nk beli kete apa beli lah.
hahaha~

aku pown berkenan yg no3 tuh.
chomeyl! pheewiiitttt.
heee;
;D
NFA berkata…
eh silap silap.
no4.
hahah!
ezzati berkata…
gila pelik..tp, comel gak la..comel??haha..peliklaaa
♪ cik katak ♪ berkata…
x kisah pape pon kete ko nak hangkot...
lesen bai...
hamek LESEN DULU..~!!
zhrhtoodem berkata…
hhahahaa.
paling ah.
tak cukup menawan kah kereta di pasaran malaysia?
Sayang Amirah berkata…
macam piramid je kete 1st tu !
kawie2020 berkata…
memang gempak kalau ko pakai keta2 tuh.. hehehehehehe...
pudding pie berkata…
pelik2 la kete ni

msk garaj wat display je kot
sharamli berkata…
nak tumpaNG NAnti..b0leh?
zack zukhairi berkata…
krete yg 1st tu bro, skali lu parking, semua org marah! penuh slot lu amik. hakhak.
Qib berkata…
aku amek yng num 3 da,,
pelik ak x kira