Kejohanan Futsal Piala Geologi UKM 2010...Jom Join!!


Salam.

Wow! Program pertama aku tahun ni..takde maknenya!! Aku penjaga gerai je tak buat benda lain pun. Nia saje promote tak de bayaran royalti pun. Sape-sape yang berminat nak join boleh kontact no. phone kat atas tu.

Butiran Program :

Aku tak jelas sangat sebab aku tak terlibat pun dalam program nie sebenarnya. Tolong sikit3 je huhu.
  1. Ada 3 Kategori semuanya : Terbuka, Lelaki Universiti ( Untuk UKM sahaja ), Perempuan Universiti ( Untuk Semua U ) .
  2. Bayaran Penyertaan : Terbuka ( RM 100) dan Universiti ( RM 80 )
  3. Hadiah : Terbuka ( Wang Tunai RM 800 ++ ) Universiti ( RM 600++ )....++ tue cam medal dan lain-lain.
Dah yang tu je kot yang penting kot. Hmm..segala makan minum pengankutan bagai adalah tanggungjawab sendiri. Jadi disyorkan untuk orang-orang sekitar UKM je huhu. Kalau siapa siapa nak join tu bolehlah Call/MSG no. kat atas tu.

BTW, poster tu aku yang buat ( Sebenarnya nie yang aku nak tulis sangat3 haha!!)

Salam.

Ulasan

sharamli berkata…
w0i..w0i..

bdk utm xleh ke?
Anisa berkata…
uum leh join?
hehe
Hahahaha.. Aku dh agak der, ade kelemumur di sebalik rambut.. Haha.. ;p

Ko jaga gerai ape weh? Jgn gerai jaga ko sudeyyy..
wawawawawa aku jauh..
baru nak join
Tanpa Nama berkata…
reti kah ko maen bola?
rentikan~
wakakakaaa
ezzati berkata…
asal ko nk main lakss
Qib berkata…
X PAYAH AJAK AK.
ak x mnain sukan.
mauahahah.,
amboi., mahal yurann
Tanpa Nama berkata…
aku kaki bangku!