Japanese Drama Triangle : Review And Download Link


Salam.

Sudah agak lama aku tidak melayan drama, jadi aku mengambil keputusan untuk menonton drama triangle kerana dalam linkungan genre kesukaan aku iaitu misteri. Aku baru sahaja menonton drama ini pada episod ke-9. Tak sabar tunggu habis download ni huhu.

Sipnosis :
Cerita bermula dengan kes pembunuhan seorang kanak-kanak perempuan berusia 10 tahun dan pembunuh tidak dapat ditangkap. 25 tahun kemudian, seorang lelaki bernama Goda yang juga merupakan teman sekelas dengan budak perempuan yang dibunuh cuba untuk mencari semula pembunuh tersebut bersama dengan dua orang lagi polis, muruyama dan kosuke. Jika dilihat sebenarnya terdapat banyak misteri di sebalik pembunuhan ini selain kes pembunuhan ini banyak memberi impak kepada teman sekelas budak perempuan yang dibunuh tadi termasuklah Goda.

Watak-watak

Pemegang watak Goda Ryoji yang cukup misteri dan apa yang pasti, pembunuhan itu menyebabkan dia tidak boleh lagi mempercayai orang lain selain diri sendiri.

Pegang watak Kosuke. Seorang polis yang bantu Goda siasat kes pembunuhan 25 tahun lepas tu. Ayah si Kosuke ni merupakan Polis yang bertanggungjawab dalam menyisat kes tersebut 25 tahun dulu.

Pegang watak Sachi yang terpaksa hidup sebagai Katsuragi Sachie (budak perempuan yang kena bunuh tue) sebab telah diambil sebagai anak angkat oleh emak Katsuragi Sachie.

Yang ni paling aku suka huhu. Adik kepada Goda Ryoji.

Bagi aku, jalan cerita drama ini yang buatkannya amat mantap dan terus buat aku tertunggu-tunggu untuk episod menontonnya. Kalau korang nak tengok jugak, bolehlah try usha kat blog ni link untuk downloadnya. Pakai Torrent sahaja!!

Link Download.

Salam.

Ulasan

Unknown berkata…
macam best je cerita ni :)
ezzati berkata…
citer jepun..lamanye x tgk
Tanpa Nama berkata…
almk! eh ko budak pandaikan,torret tu haper?

bgus ko wat n3 psl tue ok!

arigato..=)
cik husna berkata…
owh..nk tgok gk la pasni..hehe
Sharinginfoz berkata…
macam bagus aja citer
Jard The Great berkata…
org jepun.. makin tua makin nmpk muda.. apsal ek? ehehe
Ko suke nengok cite ni mst sebab awek de cun ni.. Ahaks.. ;p

~ mcm mnarik.. meh sharing is caring ngan aku.. bab2 donlod ni berukbang aku tak mampu.. waaaa..
NFA berkata…
dh lama dgr cter nyh bes.
nnti lahh nk dwload.
;D
hasni berkata…
erm
drama ke filem?
drama xsuka sngt
nt kena tgk bnyk siri
hehe
balqissy berkata…
suke nanba senpai je.. haha ni tgh malas nk dl, cmne? hahaha
zhrhtoodem berkata…
fuiyooooo
macam best....
kawie2020 berkata…
hehehehehhe.. aku dok download dah nih.. ko nyer ulasan buat aku nk tgk drama nih.. hehehehehhe
mimi mimi berkata…
best..dah tengok!
thumbs up!!
Qib berkata…
weh,,
ajar pakai torrent;
ak x reti