Penerimaan Terhadap Gay dan Lesbian oleh Dr. Musdah...

Salam.


Satu lagi benda yang mengejutkan aku. Aku tak tahu pun pasal benda nie sampai hari nie. Nauzubillah!!



Kalau korang nak tahu lebih lanjut pasal 'mak cik' nie, sila ke laman web ini. Aku tak tahu ape kejadahnya mak cik nie fikir!! Tue le manusia, bila Tuhan bagi nikmat lebih sikit, mula riak sampai dah lupa sama Penciptanya sendiri..

p/s : dunia memang dah akhir zaman...
p/s : perkataan tudung labuh sudah di edit woha!!

Salam.

Ulasan

Wooo.. Ade ek? Aku on baru tau cite ni.. Adesss.. Ape motif dia ek.. Hmmmm..
Atiqah berkata…
maaf..die x pakai tdung labuh ye..tudung dia hanya diikat di leher..jelas ketara bahagian dadanya terdedah..sila tarik kenyataan 'tudung labuh' tu..
harap maklum
Tanpa Nama berkata…
tak fhm gua skrg nie !
kawie2020 berkata…
itulah perangai manusia yg suka menghalalkan yang haram...
Anisa berkata…
heh
nak name je kot org tua ni

macam2 hal~
AziraOmar berkata…
Salam~ er~~ sekadar pandangan~ ajie rase statemnt tudung labuh tue patut dialihkan~~ mcm xkene tempatnye~~ dy xde la tudung labuh pun~~

hurm~~ ayat tu mcm timbulkan kontroversi lak~~ pape pun perbuatan perempuan mmg salah disisi agama~~ xsepatutnye di menghalalkan ape yg sememangnye haram~
Ibu Ammar berkata…
adei. speechless gua
hasni berkata…
dah baca artikel tu
panjang n lebar
n menakutkan
aiyok
mcm mn ni
orang blaja agama mcm ni
ami auni n auji berkata…
nie laa pandangan org melayu.. tudung labuh terus dikatakan org yg alim, baik, dan mcm2.. tapi kalu indonesian(sorry arr aku dah terbiasa tak tulis indon.. byk sgt indon2 yg terasa).. tudung tue dah kira alim arr tue.. cehh.. memalukan agama islam jer minah indo nie..

amerika mmg saje arr tue nak menjatuhkan islam.. islam plak tak pndai2 tak pertahankan agama sendiri.. prof. nie dah gila kuasa dan pangkat kot.. sbb tue dia bangga buat camnie.. dan semestinya dia dapat duit yg byk..

golongan gay les kat indo nie mmg belambak... depan umah aku ada sorg.. yg peliknyer org2 kmpong wat derk jer.. mcm bnda nie perkara biasa terjadi..

gay kat malaysia aku tgk makin bertambah.. apa nak jadi ngn dunia sekarang?? mungkin dah nak tiba masanya.. wallahualam..
baincardin berkata…
Dunia mmg nak kiamat.

*jgnkan si suami ikut "Nursing Baby" pic yg last skali tu udahlee...^_^'
devoted lily♥ berkata…
astaga..
jgn smpai Allah turun bala sudah..
ishhhh..mintak dijauhkan..
Ansari Azrul berkata…
sudah akhir zaman.. macam2 cerita pelik..
Sang SyaffeQ berkata…
pergghhh..mmg kurang sedar makhluk ni...stupido
pudding pie berkata…
teruknya..
sanggup die buat camtu. dahla imej bertudung lagi
warga Indon kan?