Aku Kau Mereka Dunia...

Salam.


Kelakar siot!! Aku amik sini

Entri aku nie pendek dan padat huhu..

  1. Cuti raya cina dah makin dekat. Tiket masih belum dibeli sebab belum pasti dapat balik atau tak. Ada program yang belum selesai! Tapi minggu nie kalau tak pasti lagi, aku akan tetap beli tiket untuk balik huhu.
  2. Malam ini pertembungan antara Arsenal dengan Manchester United. Rooney ada, Fabregas ada. Pasti mantap! Aku lebih kepada Arsenal wakaka.
  3. Filem Avatar arahan James Cameroon nampaknya sudah merampas filem paling laris dari Titanic yang juga arahan James Cameroon. Setahu aku, kutipan yang dicatat dalam RM6.4 billion. Kaya le Pak Cik James nie. Nanti tunggu 12 tahun lagi baru buat filem baru pulak wakaka.
  4. Exam mid semester seminggu selepas cuti raya cina. Banyak lagi masa nak memain nie wakaka.
  5. Kamu pernah tak takboleh masuk blog aku macam yang dialami oleh saudari ini. Baca entri beliau huhu.
Dah cukup. Nak pergi keluar dari UKM nie huhu.Salam.

Ulasan

Lawak lawak.. Hahahahaha.. Sbb tu pentingnya ade kawan ek.. Hehe.. Kawan2 kat blog jugak.. Huhu..
sharamli berkata…
cis..main je tau..p study awal2 nuh..
zhrhtoodem berkata…
jangan pegi jauh2 weh
jaga UKM nih..
hahahah

balik je laaa.
cuti seminggu tuh..
hahahaha
JijahJambu@Jj berkata…
nak balik kampung jugak .. tak saboo . elok jer balik darri cuti ... exam .. hahaha padan muke jijah ...

>> ok je masuk .. takde masalah
hans berkata…
hahahah
agak lawak juga lah sebenarnya
kawie2020 berkata…
kawan kenalah berkawan tapi intregriti profession kena lah jaga gak kan... hehehhehehehehe...

kartun tu memang kelakar... hehhehehehehe
Tanpa Nama berkata…
MU menang :P
hisham berkata…
sori yer,,,,Arsenal yg menang...aku kt london ni...
hisham berkata…
J cameroon tu tggu kt 10 thn lbh bru wat lg filem....