Susah Woo Jadi Perempuan!!

Salam..

Kenapa banyak sangat nyah dengan bapuk yang sanggup berhabis beribu ringgit, bedah sana, bedah sini, semata mata mahu jadi seperti seorang perempuan. Konfius2!! Susah woo kalau jadi perempuan!!
  1. Perempuan datang haid! Atau dengan erti kata lain sakit senggugut yang boleh mengubah emosi perempuan dalam masa 5 saat. Tiba-tiba jadi emosi giler. Tak pasal2 menangis (ni kes sakit sangat2). Aku buat-buat faham je la. Oh! Aku ada satu kisah dengan member aku pasal senggugut ni haha tapi lain kali kot aku citer.
  2. Perempuan kena mengandung dan Beranak! yang ni aku tanya mak aku je la. Memang expert kot sebab ada 14 orang anak. Mak aku beritahu yang paling tak best pasal ni bila anak dah besar panjang still lawan cakap ( aku terasa giler masa ni haha..).
  3. Baju perempuan memang susah nak jaga! Kalau lelaki pakai baju yang sama dua tiga hari still lagi ok. Tapi kalau perempuan sah3 kena kutuk...
  4. Perempuan wajib taat pada suaminya. Kalau nak keluar rumah pun kena mintak izin inikan hal-hal lain.
gambar hiasan semata-mata huhu.

Entri ni bukan nak kutuk perempuan, tapi nak ingatkan lelaki yang dah hampir berubah jadi perempuan supaya bertaubat. Kat blok aku ni pun ada seorang lelaki yang suka berkembang lepas mandi siap lilit rambut dengan kain tuala lagi. Terkejut beruk gak aku masa awal3 tengok dulu. Pernah satu hari tu, aku nampak dia pakai baju kurung lengkap kasut tumit lagi tu. Subhanallah!

p/s : Lelaki dah makin kurang, tetapi pelik sebab makin ramai lelaki nak jadi perempuan. Kalau nyah dan bapuk tu dah bertaubat, aku harap diorang tak pulak pergi pakai tudung haha.

Salam.

Ulasan

piNky LuCiA berkata…
HAHAHA.. pakai baju kurung.. aku tak pernah dengar plak lelaki pakai baju kurung.. yg aku pernah dengar blaus labuh je.. hehehe

zaman dah akhir zaman.. masyAllah.. :D
zhrhtoodem berkata…
hurm
ramai gilak nak jadi perempuan
dunia dunia...
tanda2 end of d world.
Faizul berkata…
suruh nyah n bapuk tu mengandung n beranak.
nak tak depa.
Ibu Ammar berkata…
si lelaki yg become perempuan mana akan dtg haid, mana akan mengandung beranak, tu yg syok depa nak jadi pempuan..
2R berkata…
ye la laki klo jd pompuan mana blh dtg haid n pregnant..skdr fizikal n pewatakan je yg berubah..yg pasti suara mmg x leh blah haha
sharamli berkata…
eh..senggugut tu sakit x?
cik husna berkata…
memg sush jd pmpuan..
pling sush skali tang nk jg aurat..
huhuhu...tp syukur la dgn apa yg Allah dh beri..
Tanpa Nama berkata…
mner ko taw ni?
hasni berkata…
haha
entry ni lucu kat perenggan akhir
hihi
hans berkata…
hahahhaa
itula pasal
xfaham yg sanggup nak ubah2 tu
jadi laki juga senang
pudding pie berkata…
tetibe jek aku teringat pd mak nyah Mesia yg kawen dgn omputih tu

skrg nie diorg sibok2 nakkan pengiktirafan setaraf

adoyai, pening2. mmg nak dkt kiamat dah nie
.:fifi:. berkata…
hah tau xpe!
susah xsusah jadi perempuan neyh..
nak pergi mana2 kena ada teman xboleyh sorang2..
bahaya..
perempuan yg '1' tu la kena jaga..
phm phm jela..
.:fifi:. berkata…
hah tau xpe!
susah xsusah jadi perempuan neyh..
nak pergi mana2 kena ada teman xboleyh sorang2..
bahaya..
perempuan yg '1' tu la kena jaga..
phm phm jela..
Susah ek nak jadi pompuan? Huhu.. Wahai lelaki sume, maka tolong laa jage pompuan leklok.. ;)
akhis berkata…
~geli ngan bapuk
Nazz@Purple berkata…
Dunia akhir zaman ni..macam tu la manusia nie.
hisham berkata…
byk laki nk jd pompuan dari pompuan nk jd laki...hehe
jijie berkata…
confirm le nyah tu xpkai tudung kot..
huhu..
kalau pkai tudung kang len mcam le plak..
mamai berkata…
kenapa lelaki nak jadi perempuan, sebab jadi perempuan senang nak masuk syurga.....
Unknown berkata…
"Kat blok aku ni pun ada seorang lelaki yang suka berkembang lepas mandi siap lilit rambut dengan kain tuala lagi. Terkejut beruk gak aku masa awal3 tengok dulu. Pernah satu hari tu, aku nampak dia pakai baju kurung lengkap kasut tumit lagi tu. Subhanallah!"
heh? pelik! sll laki yg nak jd nyah ni ske pakai sexy2 je. tade baju kurung. huhuhuh.
shuko berkata…
haha..lawak2..geli gak tngok diorg ni
kawie2020 berkata…
waktu aku belajar dulu ramai gak budak2 lelaki pakai baju kurung nih.. dyorg cam ade geng jer...
NFA berkata…
tp apa apa pown,
perempuan paling sng masuk syurga.
;)