Sibuk Sungguh Sem Depan!!

Salam.

Sekarang aku berada di bilik Jaksa a.k.a bilik tempat pengurusan aktiviti pelajar dijalankan. Aku bertindak sebagai pemantau program infotech. Ye aku pantau tapi dari jauh aku pantau sambil meng'update' blog aku ni haha. Bagus tol perangai!!

Sem akan datang ni, aku gerenti sibuk dengan susunan program yang melambak tapi aku akan cuba excusekan diri dari program last sebab dah nak exam kot. Aku masih ada ilmu yang nak dicari!!

Tugas setiausaha aku untuk Dinner Geologi juga belum tamat lagi, masalah dan tekanan makin banyak. Tarikh terpaksa diubah, jadi surat menyurat untuk sponsor terpaksa diubah juga. Itu kan semua tugas setiausaha, nasib baik ada dua setiausaha, jadi boleh alihkan tugas kepada seorang lagi setiausaha. Aku bolehlah bergoyang kaki dengan senang lenang sambil mengupdate blog haha. Cam Hampagas lagi perangai!!

Makin banyak tugas yang diberikan bermakna makin besar tanggungjawab, tanggungjawab makin besar maka bertambahlah tekanan. Jadi, untuk mengurangkan tekanan aku berblog. Blog
aku jadkan medium untuk kurangkan tekanan. Alasan kena mantap haha.


notakaki : bahang perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA esok semakin terasa. Di mana mana sahaja orang menceritakan mengenai perlawanan ini menyebabkan tahap keterujaan pada tahap tertinggi. Di rumah, di kedai, di tepi-tepi jalan, di akhbar, di atas bumbung rumah, malahan di bawah tempurung sekalipun oran tetap berkata mengenai perlawanna ini dengan harapan menggunung yang Malaysia akan menang menentang Vietnam esok.

Salam.


Ulasan

mamai berkata…
hope malaysia menang untuk kesekian kalinya
Wuit soulmate.. Tanggungjawab kena laa wat.. Ish3.. ;p

Tanggungjawab ko adalah, menghapdet blog sekerap mngkin.. Hahahaha.. ;p
Tanpa Nama berkata…
epy study hour~
hahaha~
gud luck~
kawie2020 berkata…
malaysia boleh!!! harap sangat2 malaysia menang...
sharamli berkata…
w0it..jgn buli SU yg lagik s0rang tu..

xbaek...ha3
hisham berkata…
wei..ko update blog smbil memantau..nnti ko kena road blok yg dipantau oleh polis..hahahha
myQza berkata…
ko pantau acara ke pantau blog!!
chokio_nia berkata…
ko blaja lagi??Aku ingat da keje..
SasHa Lee berkata…
nape aku tak rase bahangnye erk..hehe..
Tanpa Nama berkata…
maksudnya kalau ko ada update blog tu ko tekanan ler yer

hehe
pudding pie berkata…
bz pun sempat update??
hahahaha
baguih2 la tuh

aku ni byk masa lapang pun mls nak update
CuTeMiUt78 berkata…
eemmm dlm pada sibuk2 pun sempat lagi menghapdet ya..
salam maal hijrah..
anati cute berkata…
oi ak bgtaw yana br taw mengamuk dye nanti ooo xbek buli yana
anati cute berkata…
oi ak bgtaw yana br taw mengamuk dye nanti ooo xbek buli yana