Hepi New Year!!

Salam.
Semoga tahun baru ini kita tanamkan azam yang baik-baik dan berubah menjadi lebih baik. Tahun 2009 meninggalkan kita dengan banyak pengalaman tidak kira pahit atau manis, ianya amat beharga. Jika ianya pahit kita jadikan pedoman untuk tahun tahun mendatang dan jika ianya manis, kita simpan sebagai satu memori yang takkan mungkin kita lupakan. Sebagai seorang blogger, perkenalan dengan blogger blogger lain di alam maya ini memberi aku banyak pengetahuan tentang kehidupan. Ilmu yang korang berikan walau korang tak tahu yang korang ada beri pada aku, amat aku hargai dan bebanyak la terima kasih.

Azam tahun baru aku : Aku bukannya seorang yang baik, tapi aku akan cuba jadi lebih baik.

p/s : aku agak sibuk semenjak sem ni bermula..mungkin lusa dan tulat akan melawat kamu kerana akan bercuti. Esok aku masih ada amali untuk dikerjakan huhu.

Salam.

Ulasan

zhrhtoodem berkata…
selamat tahun baru!
Tanpa Nama berkata…
selamat tahun baru!!!

moga 2010 lagieyh besh!
Watierman berkata…
Selamat Tahun Baru Anakanda....Moga Azam dapat Tercapai...Insyaallah!!!Bonda Sentiasa Mendoakan...Amin!!!
Tanpa Nama berkata…
semoga ko bertmbah pandai!
Tanpa Nama berkata…
semoga azam ko tuk jadi yg terbaek tercapai~
heheee
camat thn baru
cik husna berkata…
slmt thun baru..be the best..yeayyyy!!
NFA berkata…
eppy new year!

;D
Wanie-san berkata…
hepi new year..hope tahun yg m'dtg lbh maju bahagia..=]
mamai berkata…
pakcik tak ada azam tapi kawan pakcik ada nama azam
hisham berkata…
bro..beribi RM lah abis mlm ni....coz bakar bunga api...hehehe
Anisa berkata…
hepi new year .okei?
jgn nakal2

hehe
Azuan.. Sama2 aku ucapkan atas ilmu yg aku bagi kat ko.. Hehehe.. Ko pn sama, tengkiu banyak.. Hehe.. ;)

~ lama tak nmpk ko kan.. slmt wat keje..
tomamot berkata…
moge ko jd pemantau yg "rajin"...
ha3.....ak xpenah trun meeting ag...
anati kiut berkata…
thn baru ni rajin2 la dtg klaz eh~~n slamat dpt awek bru hehehehe
sharamli berkata…
sem0ga kita jadik yg lebih baik..
sharamli berkata…
eh jap..ku mintak maaf kal0 selama ni k0men2 ku mcm ap tah...

ta0n depan ku wat lgik..hik3
SiLv3R berkata…
Selamat tahun baru.. smoga azam sume tercapai.. amin..
Cik Bulat berkata…
selamat tahun baru..=D
en_me berkata…
sibukknyerrr.. ehehe