Blog Aku dah Setahun HOHO...

gambar hiasan semata-mata.

Salam.

Hari dah hampir maghrib tetapi aku masih lagi teguh dan gigih untuk membuat satu entri baru maklum dah lama aku tak berblog nie. Sibuk amat ketara walau sebenarnya tak ler sangat cuma masa untuk buka blog nie terpaksa dikurangkan.

Owh sudah masuk bulan 12. Maknanya sudah setahun blog ini beroperasi. Ingat lagi aku tujuan first aku buat blog ini supaya aku tahu apa itu blog sebab masa tu aku menjadi ketua bagi program pertandingan blog terbaik antara pelajar UKM. Memang aku totally lost masa tu sebab tak pernah dengar atau tahu pun pasal blog ni huhu.

Sekarang nie pun masih lagi jahil. Tengok layout pun dah tahu kan yang aku memang tak pandai nak ubah jadi semegah blog-blog lain yang aku rasa amat menarik untuk dibaca/ditatap. Tapi still ada lagi orang nak baca blog bodo ni haha.

Mungkin sebab setiap blog tu punya kelemahan dan kelebihan tersendiri sebab penulis blog tue sendiri ada kelebihan dan kekurangan yang tersendiri. Jadi mungkin kita tak suka sesuatu blog tue atau mungkin ada yang terlebih suka dengan sesuatu blog tue. Yang penting hormatlah cara masing masing dan kalau nak tegur pun biarlah penuh dengan adat ketimuran hoho.

notakaki : tengah belajar cara nak download pakai torrent huhu...
Salam.

Ulasan

Wahh.. Ayat ko smenjak berblog kmbali ni.. Waduh.. Mndalam arr.. Hehe.. ;)

Betul tu, kita baca kerana isinya.. Mula2 mgkn orang judge cover.. Mgkn tak suke.. Tapi bila dh lama knal2, bermesra, wah, mesra gitu.. Ahaks.. Slowly akan dtang rase suke tu mgkn sbb isinya yg best dn bgus.. ;)
hisham berkata…
bro..ok per blog ko ni..simple n padat...tenang je aku tgk..
sharamli berkata…
epi befday...

eh..kal0 k0 xska bl0g ku p0n..k0 kena bc jgk..ha3
myQza berkata…
rajin2 update azwan...!!!
mamai berkata…
tahniah kerana berjaya mengharungi dunia cyber
CIKGU NAMAN berkata…
wah..setahun sudah..

blogku lmbt lg nk masuk setahun

hepi besday to blog
joegrimjow berkata…
ahaa
ku pon da nak cukup stahun berblog
uhuu
best2
ezzati berkata…
hepi b'day blog..
Tanpa Nama berkata…
Private Webcams

Dildo Amateur Sex

Private Webcams
Tanpa Nama berkata…
sangat menarik, terima kasih