Blog Aku Anti Perempaun??

Salam.

member perempuan aku beritahu aku pasal blog aku anti-perempuan nie..adakah betul??

masalah serius ni huhu...

Korang tolong jawab/konfirmkan...

Nak kata aku kondem perempuan..ada ke??

Nak kata aku kutk perempuan kaw3..ada ke??

Nak kata aku puji lelaki lebih3...ada ke??

Nak kata aku puji diri sendiri..ada ke?? (ada la sikit kot haha)

Setiap blog ada identiti masing3 dan aku tak nak dilabel blog anti perempuan huhu. Konfius3!! mana le dia dapt idea tu. Kalau sorang takpe, nie dah dua orang perempuan yang beritahu benda tu kat aku. Tue aku nak tanya korang ni. Harap-harap leh la korang tolong aku yea haha.

Salam.

Ulasan

Atiqah berkata…
anti perempuan tu mcm dh extreme sgt..tp sekali sekala condemn psl pmpn tu de la..tp x de la smpai leh jtuh kategori anti-prmpn..
nth..hak msg2 nk nilai
2R berkata…
emmmm...mybe byk n3 awk wat sal pompuan kot tp kalo x de kutuk2 tu bkn anti la kot..ntah la..msg2 da pendapat yg bebeza..pepepn chill k hehe
Tanpa Nama berkata…
tuduhan y x berasas owh kf tgk rmi follower ko pompuan aje..!
zhrhtoodem berkata…
blog aku anti-lelaki!
hahahaha

tade a.

tade pulak aku rasa anti pmpuan blog nih. maybe sket2 ade kot.

ahahahaha
imHepPie berkata…
anti perempaun xpe jgn anti perempuan sudah...aahahahahahah..

mcm bunyi kompaun je
Tanpa Nama berkata…
ko cenderung tuk ke arah gay ke?
wakakakaka~
jauhkan~
apekah tjuk ko tu? anti perempaun??? perghhh.. pes time aku nengok prkataan tu.. ahaks.. ;p

~ takde pun anti2 ni, sbb ko tak anti aku ni pn yg jiwang. kan kan kan? ;p
cik husna berkata…
mybe juz blog ni byk gv opinion or idea bout women..kot ler..ok la tu,yg pmpuan akan suka bc..like me..nk tau pe yg pmpuan ptt n x ptt wt and pngdn laki trhdp pmpuan cmne..heheh
kawie2020 berkata…
apesal plak blog ko ni anti pompuan.. aku bc ok jer... isk..isk..isk..
hasni berkata…
blog kamu biasa2 saja
ok jak
sharamli berkata…
tu la..ku dah ckp jgn kutuk ku kn...

k0 g wat entri pasal ku call k0 luah2 prasaan ari tu pahal...

hua3..

xde la...
peremPAUN yang mn ckp bl0g k0 anti p0mpuan?meh sini nak sekeh...
hisham berkata…
mane ade...same rate je bro....hehe..lawa layout..layout lame link aku ade..layout bru xde la....hehe
Darkkadabra berkata…
Apa jadah perempaun.

Roti paun ke?
NFA berkata…
anti perempuan?
tak lahh.
aku yg perempuan nyh tak pnh rasa cmtuh pown.

;D
piNky LuCiA berkata…
aku rasa bukan anti pompuan.. cuma biasalaa kalau lelaki merugut pasal pompuan.. pompuan pun sama.. asik merugut pasal lelaki..

dah nama nya pun ade pompuan ngn lelaki je kat atas dunia ni.. huhu..

aku tak setuju.. lalalala~
myQza berkata…
nasib baik aku bukan perempuan!
perempuan ke perempaun wei?

hahaha~~
blog kite anti kerbau pendek.
jadi mmg tak penah letak gamba mereka kat blog.

tp blog nih ade jer kartun perempuan tak lah kot anti sgt.

tah pape je komen nih.
hahahai.
balqissy berkata…
erm, so far bace entry kat dlm ni x terase la pulek di anti. ade ke? *hurm*
ezzati berkata…
anti ke..ntah..biasa je baca
rasa cam biasa je
org tu dengki sebab blog ni rmi pempuan comment kot, hahha teori macam tak kena :p
en_me berkata…
me anti rokok jerr.. volleee kannns
mamai berkata…
entah macam biasa ajer
tomamot berkata…
anti= awak???
ha3.....

ko kan jiwangers....

lalalalala~~~