Update Sehari Je!!

Salam.

Baru je sampai maghrib tadi dari Perlis. Pergi keluar makan dekat warung mamak sambil layan Liverpool lawan Man City. Keputusan seri 2-2. Bila la si Benitez ni nak kena buang haha.

Owh! Langkawi memang mantap walau aku pergi belajar sempat lagi amik peluang untuk melancong sambil membeli belah barang2 yang agak murah dari kebiasaannya. Coklat, baju, seluar, beg, kain batik, kain pelikat, periuk belanga semua aku amik dan bayar. Takde kot yang aku amik tak bayar haha.

Sempat jugak aku mandi laut dekat Pantai Chenang kot. Ingatkan pantai macam belah pantai timur, tapi punyalah landai sampai tengah laut pun boleh jalan-jalan lagi huhu. Tak adventure langsung!!

Esok malam bakal bertolak balik ke Terengganu untuk raya haji la wei. Nie mesti best jugak hoho. Jadi cuma nie masa nie je kot aku sempat update. So, korang layan je la mamat yang akan tetap update bila ade je peluang untuk update nie walau cuma seketika haha.

p/s : on the way balik tadi sempat layan papadom. Mantap siot citer tue. Aku sibuk sangat nak layan wayang dekat pawagan, dalam bas pun layan je la.

Salam.

Ulasan

norMAzuan MUstafa berkata…
salam....

geologi ukm???

mawi???
PuanPepel berkata…
blk molek deh.. :)
zhrhtoodem berkata…
hahahaa.
tabah je lah dah seri tuh.
Whoaaaa!!! Ko ke tu weh?? Hehe.. Apsal len sgt??? Ngee.. ;)
chokio_nia berkata…
langkawi bes??ko salah tempat ne..siyes..heh
Tanpa Nama berkata…
buang je benitez. abang hensem berkaca mata tu ambik alih

hehe
sharamli berkata…
1st time tgk muka tuan bl0g..hu3
joegrimjow berkata…
cam lama gile da tak kan?
mean..
update
chentaMAYA berkata…
besh nye dapat g langkawi!~
Solehah berkata…
owh bru blk langkawi..aku suka langkawi..tp x suka pantai cenang..suka pantai tengah..
zaiMi berkata…
liverpool lwn tottenham? btul ke tgk bola ni? sebab aku rs yg aku tgk lawan mlm td liverpool vs man city.. hahah
hasni berkata…
huhu
papadom
tak tgk lagi
pudding pie berkata…
owh. ini ke rupe sebenar tuan punye blog??
hehhehe

pergi langkawi tak ajak??
huhuuhu
tape, bak sket cokelat sy maafkan
kah3
khasyikelvin_ berkata…
hoh! bergaya nak kemana tuh?
Tanpa Nama berkata…
kenapa tak letak pic masa berjalan atas air....
ehh!
berjalan di dasar Pantai Chenang yg sangat landai itu?? mst lagi macho gambar tu kan??? xP
hisham berkata…
bro...thn ni Arsenal juare...hahahaha
Seroja Jingga berkata…
dik..posing ko memang superb!
hisham berkata…
lu cam otek pn ade gak..
Tanpa Nama berkata…
salam, hoho. promote2 ;p
hehe.
Unknown berkata…
liverpool seri,chelsea kalah,MU menang.yahoo! :D hehehe
Qib berkata…
wat balik ceklat untuk aku woitt.,
hishh, kan best kklu ko p Cameron
bawk sroberi coklet.,
pic pun jadi..
huhuhu.,
machoooo!~
wah..wah...berspect mata hitam ......
piNky LuCiA berkata…
aku dah lama nak tgk papadom.. dr dia kuar kat pawagam smpai laa skrg.. tak dapat tgk2.. huhu
Unknown berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.