Kolej Kesayanganku!!

Salam.

Udah lama kot aku tak jalan-jalan blog orang secara menggila dan akhirnya aku buat gak semalam. Mentang2 gap exam lama huhu. Macam-macam cerita rupanya. ada yang seronok tak bertempat, ada yang baru nak exam, ada yang sedih, ada yang baru bangun, ada yang ada ada je (sape terasa padan muka hahaha).

nie blog perempuan nie hoho..

Maklumat yea kepada semua, sila amik buku catatan. Harga kolej yang aku tinggal sekarang iaitu kolej pendeta za'ba mungkin akan naik lagi. Siot je!! Mana mahu cari duit yang ribu-raban tu. Kalau sem nie aku dah kena 1400, sem depan berapa la agaknnya mahu terus 2000 kot. Aku ni dah la mengharapkan pak cik JPA je. Takkan besar2 nak minta duit dari kampung lagi kot hoho (cakap macam tak pernah minta je).

Tak tahu la aku ape punya jenis pengurusan la KAUSAR ni. menyusahkan pelajar aje!! Ade ke patut nak buat satu kafe je (mungkin sem depan) untuk 3000++ student. Nak semua pelajar kebulur dulu ke baru dapat makan. Siap bagi kupon makan lagi, kalau pelajar tu balik rumah camne. Harap2 boleh claim balik kot duit kupon tu.

Kalau tempat aku tinggal ni macam hotel 5 bintang takpe gak. Ni macam tongkang pecah ada. Room service pon takde (eh! lebih2 lak aku ni ). Untuk pengetahuan semua la, bilik kat Za'ba nie paling kecik antara semua kolej, kecik giler. Aku tengok bilik member2 aku kat kolej lain sikit punya besar (yuran lagi murah daa, aku lagi marah!!).

Kalau ikut hati, mau je aku tinggal kat lain. Tapi aku tak tahu la nak pergi mana haha. Bila la agaknya UKM nak ambil balik Za'ba ni ( mungkin aku dah graduate dulu kot ) . Tak sabar nak graduate, lagi setahun setengah je (tambah 6 bulan k hoho).

Salam.

Ulasan

CIKGU NAMAN berkata…
dulu selalu lepak sini sedut prison break
Tanpa Nama berkata…
hahahahaha..
zaaba zaaba....
ngada2 kolej aku pon......
dkt dgn fst.
jln kaki pon sampai...
lambat ag ukm nk mek zaaba tu
zaaba br ag......
sabar la yek
ye ye je aku ingat tu ko punye asrama
myQza berkata…
terserlah betapa sayangnya ko kat kolej tu..\

la la la la
zaiMi berkata…
yuran zaba nk naik lg? adeh la.. nasib baik la aku nk duk smpai ujung tahun ni je.. selamat den.. haha
beskot berkata…
mahal gle babas..
koyak cmni..
mamai berkata…
tak lama dah tu sabr ajer la
admin berkata…
knp akan naik lg yuran ? ish ish
norMAzuan MUstafa berkata…
hahaha...pa barang.....ko g hentak jek meja mngment tuh....1300 and nk bertmbah lgik, it 2 much ler wei....harus boikot....kowang dduk khemah jek, rm6o/sem amcm jdik?
[z@ck] berkata…
mana aci ko grad dulu..
huhuhu
kawie2020 berkata…
hehehehe.. ape nk buat kolej tercayang ko... yuran bapak mahal.. x de room service.. nasib baik la kolej aku x terlampau cam ko..

dah lama aku tinggalkan kolej aku.. nk kuar ronda2 tgk kolej aku n junior lah... hehehehe (de makna tu)
khasyikelvin_ berkata…
hoh,
tak leh sewa
kat luar ke?
green berkata…
ak pun syg kolej ak..
huhu
cik husna berkata…
cube mhon kolej kajai..dh siap renovate dh..de 2 blok kosong..satu laki satu pmpuan..cube la..xde mhl sgt tp ok la..sem lpas rmi gk mhon n rmi yg dpt =)
Atiqah berkata…
x puas hatinye nk naik yuran lg..tension2..
tp dgr kata JAKSA nk bantah psl buat 1 kafe je tu..tu pun budak cina gtau sbb kes tu msuk dlm akhbar cina..pelik?? apsal x masuk akhbar melayu??????
Tanpa Nama berkata…
rindu kolej matrikulasi daku~~
Tanpa Nama berkata…
aku dulu duduk bayar rm150 satu sem
jangan jeles
kekeke
hisham berkata…
ko p la wat prt time...bsh pnggan ke..ok x idea aku...hehe
apan lee berkata…
3000 student cafe satu je.adoii. -_-"
pudding pie berkata…
mak ai, mahalnyer yuran
kne keje la tu
bleh tampung kos
hehehe
hasni berkata…
duk umah sewa la
murh lagi jimat
mcm hasni;-p