The Sim Carnival - Snapcity

Salam.

Hari ni, keluar Kajang selama 2 jam 30 minit 46 saat. Makan KFC, jalan-jalan, beli sana beli sini, Gunting rambut, balik, Tidor....hehe


Dah lama tak main game bina membina ni, game FB aku jarang sangat main hihi. FB pun jarang buka!!

Cari di internet, jumpa satu game macam best tajuknya THE SIM CARNIVAL - SNAPCITY. Game aku jadi seorang 'mayor' dan ditugaskan untuk merancang pembinaan sebuah bandar. Buat jalan, muzium, shopping complex,rumah orang, tempat kerja dan sebagainya. Aku main sampai selama 4 jam tanpa henti hehe.

Nak main. Download sini.

Malam ini, Liverpool akan menentang MU, harap kemenangan ke arah Liverpool, baru aku boleh jawab exam dengan tenang dan aman hihi.

notakaki : Merujuk entri semalam, lelaki pilihan terima kasih pada yang komen, aku tergelak besar baca komen korang semua haha.

Salam.

Ulasan

sharamli berkata…
nak exam p0n sempat main game lagik
CIKGU NAMAN berkata…
smlm p gntg kt abg macho...


yg sorg tu gntg ok..yg lg sorg gntg smbil lewa je..geram tol
cik husna berkata…
ishhh..xnk klik la kt game tu..
nnt leka..haha
khasyikelvin_ berkata…
aku berharap sgt
Liverpool menang...

(cross finger)
imHepPie berkata…
patutla ko da makin macho..
SiLv3R berkata…
gi Kajang bw stopwatch ke? confuse2..
kawie2020 berkata…
hehehe... glory..glory manchester united... jgn mare yer...
myQza berkata…
glemer gila nama kedai dia..
myQza berkata…
glemer gila nama kedai dia..
HANNA berkata…
yee..mari kte sokong LIVERPOOL..he!
zaiMi berkata…
liverpool mng 2-0.. wahahaha
mamai berkata…
banganya LIV berjaya tewaskan MU 2-0
Tanpa Nama berkata…
macho ler sangat abang tu

MU kalah... sad plak aku

cis2

tp aku memang agak akan kalah pun
farah berkata…
aku sedih MU kalah.

congrats!
d0tbl0gsp0td0tk0m berkata…
bola?... ntah le.. penat juga mikio nye...
Tanpa Nama berkata…
yeah
memg best
the sim3 lg best!
hasni berkata…
napa rmi y suka mu kalah ek?
xfaham2