Goda-Menggoda!!

Salam.

Blog tue satu godaan!!

Hari ini ada aisemen yang nak kena hantar. Walau dah diberi sebelum cuti raya lagi, tapi tetap tak buat sebab sibuk berblog. Tue yang dikatakan godaan. Sentiasa ada di fikiran. Sentiasa berfikir nak tulis entri tentang apa hari nie, selalu berfikir tentng idea2 baru yang hendak ditulis.

Selepas 'publish' je entry, fikir pulak penerimaan orang. Berapa ramai yang baca yea? berapa ramai yang komen yea? Blog sentiasa di fikiran menjadikan ia satu godaan yang cukup hebat. Sehinga kadang3 sanggup tunggu komen orang yang first sekali (nie bukan aku k!).

Masuk pulak adsverlets, tengok berapa sen pulak duit masuk. Godaan lagi!! Nie penyebab utama mengapa ramai yang aktif berblog berbanding Facebook, friendster,tagged dan lain-lain. Boleh buat duit tanpa setitik peluh pun keluar(Yang nie lagi la bukan aku!). Godaan3!!

Aisemen aku tak siap3 lagi!!Aku salahkan blog aku nie sebab menggoda aku.


jangan lupa akhirat sebab berblog..aku lempang kang??

Yela3...

aku ngaku aku malas nak buat hehe..

Salam.
Reblog this post [with Zemanta]