Filem SETEM!!

Salam..

Aku ada bagitau yang aku layan filem SETEM atas bas masa pergi Temerloh baru ni. Tapi separuh je la sebab sibuk sangat dengan kerja yang Prof bagi. Jadi aku cari la cerita tu untuk aku download. Nie hah link nya.

Pengarah filem ni Kabir Bhatia, memang semua orang kenal dengan filemnya yang jalan cerita berat2. Tapi setem memang lawak la. gelak2 je tengok!! hoho Korang layan je gambar yang aku sempat snap masa layan cerita nie.


  1. Mamat India mana ntah. First time kot tengok berlakon dalam filem melayu hehe. Hepi Deepavali!!
  2. Si Bront nie jadi mamat bakar dalam cerita ni. Memang smart la masa dia lawan gaya slow motion tue!
  3. Adik beradik kot!! Que jadi mamat buta, Vanidah macam jaga dia la.
  4. Hero filem nie, kawan baik. Dua-dua tinggal kat rumah anak yatim masa kecik.
  5. Watak Diana Daniella cuma akhir-akhir je. Tapi sebab dia amat cun dalam cerita ni, gambar dia besar sikit haha.
  6. Nie watak paling lawak. Aku asyik gelak tengok Sathiya nie haha.
Memang lambat aku tengok filem ni kan. Tue pun lepas dah tengok sikit dalam bas hihi.
Aku ni jarang tengok wayang, setahun 2,3 kali kot. tue pun mesti ada yang belanja haha. Kebanyakkan citer yang aku tengok kebanyakkan download internet je haha. Memang tak sokong industri perfileman langsung la aku ni. Tapi sapa tak hendak kan benda free??

Owh! nasihat aku sapa3 yang download apa3 je dari internet, bawak3 lah guna IDM a.k.a intenet download manager. Memang laju!! Takpun guna Orbit Downloader, yang tue pun agak laju dan lebih banyak site yang boleh guna.

Lagi sekali nie dia link kalau3 ada yang minat nak tengok SETEM lagi huhu. Klik SINI.

nota aku : Tengah download cerita Geng:Pengembaraan Bermula dengan The Ugly Truth!!

Salam.